lördag 29 december 2012

Still going strong...

Ekgolv är lagt...i tre små rum. Ganska bra jobbat på en fredag kväll va? Tog ganska exakt...15 minuter och kostade ca 40 kronor. Tadaaa:


Det "läskiga rummet" för de "läskiga Barbiesarna(<--eeh?) fick inget Ekgolv. Där kör vi spindelmatta istället.

Idag åkte vi och hämtade två stora lådor med jättefina Barbiemöbler i härlig 80-talslook. Åh, vilken nostalgi! Hela mitt nypimpade hus förvandlades till "Southfork" och jag till Sue Ellen när jag packade upp sakerna. Jag är så impad över att allting var helt! Det fanns till och med små bestick, haha. De minsta grejorna får vänta till hon är lite större men jacuzzi, dubbelsäng, sminkbord, en alldeles underbar garderob med små galgar och fack till alla skor och lite monstergrejor får pryda rummen.

På plan 3 blir det kök! En liten tös kommer att bli lycklig! Annars får jag och JR leka med skiten, haha. 


 

Imorgon ska jag sätta i belysning och lite tavlor sen är det klart! 

over and out.

//Meekatt...

23 kommentarer :

  1. Fy faaaaaaaaaaaaaaaaan va grym du är!
    Hoppas alla i mammamaffian läser detta, tror inte NÅGON gjort något så fint med hela sitt hjärta, å det är ju det som betyder mest!!!!!
    Sååå impad! Kanske börja sälja sånna här?
    Du skulle lätt fått sålt!
    Så slipper du ju söka jobb hahaha
    kram

    SvaraRadera
  2. Åh är nästan så man måste offra hyllan barna har på sitt rum för att göra ett dockskåp, inhandla lite läskiga och oläskiga barbies, undra om lillan på 5 månader uppskattar det? Eller om storebror snart 3 år gillar det... Kanske bara jag som får sitta där och leka ;)

    SvaraRadera
  3. Hold op, hvor er det godt gået... Det bliver Alice bestemt glad for :D
    Hatten af ....
    Kram

    SvaraRadera
  4. Helt underbart, Alice kommer att älska det, det är kärlek i det skåpet! Är möblerna dina, sen du var liten?

    Kram

    SvaraRadera
  5. Alltså jag är så imponerad !
    Jag hade aldrig ens kommit på idén att göra ett själv. Men tack för tipset till dagen dottern vill ha ett.
    Supermorsa ;)

    Mammamaffian släng er i väggen !!!!

    SvaraRadera
  6. Wow, Shit vad du är duktig Malin! Blir ju superfint!!!! Och jag är övertygad om att Alice kommer bli överlycklig!!!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Så snyggt det blev! Önskar att Tilda inte hade slutat att leka med Barbie ... Hon har också ett hemmagjort Barbiehus men vi använde ett köksskåp och min pappa gjorde fönster i alla rum och delade av rummen så ett blev lite mindre... Får väl hoppas på barnbarn någon gång. ..
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag är importerad!!! Tack för kreativa idéer!

    SvaraRadera
  9. Men så fint det blev!! Är inte Alice nöjd med detta så vet jag inte vad. Tror bestämt att mamsen kommer ligga bra till :)

    SvaraRadera
  10. Hej. Oj va fint. Så duktig du e. Alice kommer att bli överlycklig!
    Lite nostalgi Ja, jag hade likadana möbler. Ha ha, dom har Cornelia nu & leker med.
    Kram underbara du.

    SvaraRadera
  11. Shit vad fint! Du är ju jätte pysslig :)
    Kram Hannaa cramer:)

    SvaraRadera
  12. Jädrar i gatan vad du kan......;)

    Inget utskickande av prestationsångest tack. Vad ska JAG nu kontra med?
    ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  13. Fan du får börja massproducera! Så jäkla snyggt!!

    SvaraRadera
  14. Barbiehus för 1600 up my a...
    Det här blev ju strålande och förmodligen mycket snyggare!!

    SvaraRadera
  15. Nästan så du skulle haft den lite större expedit-hyllan så du kunde inreda och pimpa fler rum, du är ju grym på det där! Blir inte Alice lycklig så får du väl sälja iväg det för si sådär 1600:- :)

    SvaraRadera
  16. Åhh jag vill också ha en flicka!!!! Fan vad jag kan sakna sånt här!! Är lite trött på tråkiga pojkkläder, skjorta till nyår, pistoler, bollar, krigsgubbar osv!!!
    Har 4 söner och hoppas jag får många flickbarnbarn när jag blir stor!!! (Fast jag kommer säkert bli jätteavundsjuk på mina svärdöttrar om de får flickor, hahaha, hoppas på goa svärdöttrar när det är dags i alla fall!)

    SvaraRadera
  17. Så fint det blev, duktig Du är. Nästan så jag vill komma hem till Dig å leka :)

    SvaraRadera
  18. Vilken grym idé! Ska jag lägga på minnet till framtiden, när min lilla tjej blir större! :)

    SvaraRadera
  19. Grym idé! Det ska jag lägga på minnet tills min lilla tjej blir äldre! :)

    SvaraRadera
  20. Åh va fint! Vilken talang!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!