måndag 10 december 2012

And the winner is...

Tävlingen i samarbete med ZooSajten är avgjord och 2 vinnare har valts ut. 
Grattis till 500 kr att spendera på ZooSajten säger jag till: 

Hanna: "Tack för din härliga blogg! Så glad att jag hittat hit. Nu är jag beroende! Vi har länge tänkt att skaffa en kanin, men det blir aldrig rätt tillfälle. Antingen är det pengar eller också något annat. Undanflykter kallas det ;) Min dotter Molly tjatar och tjatar. Så vinner vi tävlingen, så har jag lovat henne att "jultomten" kommer vara extra snäll iår. Så pengarna går till vår nya familjemedlem, bur, mat, koppel mm. Ja det fanns många fina burar! :) Så nu är det upp till dig/er ... är det så himla mysigt att ha en kanin?! Har jag lovat, så har jag." 

Ja Hanna, det är faktiskt ett ganska mysigt sällskap. ;) Klart att Molly ska ha en kanin om hon önskar sig det, haha. Lycka till med nya familjemedlemmen! Har man lovat...så har man! ;) 



Och grattis till: 

Winston! "Hej! Självklart skulle vinsten gå till mig själv.Min matte hon har gillat och delat, själv har jag voffat lite om tävlingen till några kompisar, dock inte allt för många, vill ju inte minska mina chanser att vinna själv;) Jag har hört hot om att jag inte har varit riktigt snäll och inte ska få några julklappar detta året, det känns ju sådär. Så jag tänkte ta saken i egna tassar och fixa lite schysta julklappar till mig själv, tänk så snopna de ska bli hahaha. Jag är ju dock en 15 månader gammal Fransk Bulldog, vad förväntar dem sig? Jag är ju i tonåren nu och måste testa gränserna och frigöra mig. Visst tassen på hjärtat så en del saker jag har gjort har varit lite onödiga om jag ska vara helt ärlig...Lill husse blev ledsen när jag bet stora hål i hans inneskor. Men nu ska jag skärpa mig och gå vidare. Om jag ska kunna gå vidare med stil så ska jag göra det med ett nytt halsband och ett varmt och snyggt hundtäcke. Vov Vov Från Winston"

Du verkar vara en klok vovve som tar saken i egna tassar, haha. Grattis till vinsten och var rädd om lillhusses skor! Säg åt matte att du vill ha egna skor om hon inte fattar piken!



 Vinnarna: Stort Grattis! Maila mig på info@meekatt.com så att jag får era mailadresser!

Ni som inte vann kan hitta roliga julklappar och annat fint till era husdjur här:

 over and out.
 
//Meekatt...

4 kommentarer :

  1. Faaaan, vann jag inte! Hur ska jag nu tvinga gubben att skaffa ett husdjur åt mig? :)
    Men ett stort grattis till vinnarna!

    SvaraRadera
  2. Du får väl locka med musen!!??

    SvaraRadera
  3. hehe.. grattis til de heldige :D

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna! Lite bitter blir jag allt, haha. Men jag ska minsann beställa den där klösmöbeln i alla fall!

    Kram! Och grattis på Malin-dagen!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!