torsdag 27 december 2012

And the winner is...

Tävlingen om ett valfritt halsband eller armband ifrån Yeni Design är avgjord!


Tack för era fyndiga och roliga rim!

Stort Grattis till:

  Jenny -

"Allt var jobbigt "volanger", fibrovärk å trappor i mitt hus,
ingen energi, ork el minsta barnabus
såg filmen million dollar babe å denna dag,
jäklar jag SKA!! -om hon kan, kan JAG!
18 kg ner o massor av mindre ont i kroppen,
jagar nu barn i trappor och gladare i knoppen,
snälla tomten (malin) ge mig denna så jag alltid minns,
vill man så kan man och att hoppet alltid finns!"

Bra kämpat Jenny! Grattis - och Grattis!

- Malin -

"Pontus, Matilda, Amanda, Linus och lilla Loppan.
Ungarna tvingar upp mig i ottan..
Trött, grinig och gnällig gammal morsa,
Stressar och flänger och svetten den forsa..
Fixar och donar och dagen försvinner i ett nafs,
när kvällen är kommen tystnar allt tjafs.
Tittar på barnen som sover så sött..
Hjärtat svämmar över på kinden blir det blött.
Så mycket kärlek, det är svårt att förstå.
Mina älskade troll...fina som få.
En julklapp till mamma med barnens namn.
En påminnelse när de inte vilar i min famn."

❤ Grattis Malin!

- Mathilda -

"Fuck off skulle det stå.
Jag skulle ge det till cancern som knackat på.
När den sen försvunnit,
så skulle jag visa att jag vunnit!!!"

Ja, Fuck off jävla cancer! All styrka till dig Mathilda!

Grattis till er! Maila mig på info@meekatt.com så ser jag till att Yeni Design kontaktar er inom kort!



over and out.


//Meekatt...

4 kommentarer :

  1. Her gik jeg rundt og var sikker på mit rim ville vinde. Det var jo helt klart det bedste... hmmm. Må i gang med at træne til næste gang lejligheden byder sig ;) he he

    Grattis til vinderne :D

    SvaraRadera
  2. åhhh tack,så glad! har nyss börjat kampen mot nya målet.. gymtränaren höll på att få slag när jag sa vad jag ville uppnå...
    bryta arm med min man nästa jul o förhoppningvis vinna... han tittade på mina tunna smala armar och... frustade till... och sa... -jaha, vi får börja med biceps o triceps då..-va?! svarade jag, bivaddåförnått? han pekade på min arm.. -jaaahaaaa ärtorna o gäddhänget, jamen då e ja med!
    nu ska här tränas med armband som det står : million dollar babe på !!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!