onsdag 19 december 2012

Den slaknar...

14 kommentarer :

  1. Ser ut som att den kanske behöver besöka en läkare, den har misstänksamma utslag ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den har haft lite för roligt misstänker jag...haha

      Radera
  2. Hahahaha! Älskar kommentaren inne på FB "Det var den julen".

    Stackarn. Det är ju nu staken ska vara rak liksom och kulorna framme. ;D

    SvaraRadera
  3. Men wow vad häftig!
    Synd att den slaknar bara ;-)

    SvaraRadera
  4. Hmmmmm,
    Jag tror inte att gurkar trivs SÅ bra i jord. Jag vet inte, kan ju ha fel, men jag tror att jag har läst det nån stans ;)

    Nu är jag tillbaka i verkligheten igen och har läst ikapp. Juste kalas. Men fegar du på den Brazilianska nu? ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag fegar inte. Ska bara hitta en ledig dag. SNART hoppas jag, haha.

      Radera
  5. Den ser inte bra ut. Du kanske ska ta den till dr.Rolf?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, ska ta med den och fråga vad som kan va fel!

      Radera
  6. Haha ;)
    Ge han en liten blå tablett;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!