onsdag 23 januari 2013

Vighet, Framstjärtar & Helosan!

I badet idag: "Mamma!? Kan du göra som Barbie?!" 

Nej. 

Nej Alice, jag är ledsen...men jag kan inte göra så. Tror inte att mitt flåsande på gymmet kommer hjälpa mig att uppnå just den ställningen heller. Ledsen att göra dig besviken men jag är mer "Monchichi-vig" än "Barbie-vig". Sån é jag.

"Mamma, varför har hon två rumpor?" Ja, nu tycker jag att det är ett jättedumt ord...men det där MÅSTE vara en framstjärt?!

Nej, dags att smörja händerna med Helosansalva, läpparna med Idomin och krypa ner till Freddy med min blekfeta Monchichi-viga kropp och se om han blir impad. Wish me luck!

over and out.

//Meekatt...

10 kommentarer :

  1. Hrm, kama sutra har en hel del att lära av Barbie...
    Lycka till med att förföra gubben och natti natti!

    SvaraRadera
  2. Hahahahahaaha klar som fan att alla kan göra en "barbie" ;)
    Kram sötnos

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör du det först! Ser fram emot bilden på Instagram, haha.

      Kram fina du!

      Radera
  3. hahaha va kan du inte! Men Barbie kan nog se sig själv i baken iaf va? ;)

    kramis!

    SvaraRadera
  4. Klart att Fredde blir impad, han älskar ju dig precis som DU är, annars hade ju inte du varit du, eller hur?

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag säger alltid framstjärt. Började med det för att det var så jävla fult och oseriöst och sen har det som bara varit svårt att säga något annat haha. Lycka till det att göra den där övningen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag hatar det ordet. Kan inte låta bli att tänka "bakf***a" när jag hör det och DET är ju jättehemskt, hahaha.

      Tack, jag jobbar på den! ;)

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!