söndag 27 januari 2013

Det finns någon för alla...

Min mamma sa alltid att "Det finns någon för alla". Så oavsett hur konstig någon är...så finns det någon som passar ihop med just den personen. Hon sa kanske det mer för att ge mig lite hopp om framtiden och inte alls för att läxa upp mig när jag sa att någon var ful...eller dum, haha. Men det är ju en fantastisk tanke som vi faktiskt får bekräftad varje vecka när vi kollar på "Fråga Olle". Det FINNS verkligen någon för alla...till och med för den som vill fisa någon annan i ansiktet.

Jag fick nyss upp ett popup-fönster med reklam på skärmen. "Nu kan du registrera dig för att få en knullkompis redan idag. Svara på tre enkla frågor!" Eeeeh? Redan idag?! Men vafan! Jag måste ju raka benen...och göra den där brasilianska vaxningen....och skaffa barnvakt. Hur ska man orka med allt det där utan framförhållning!? Men okej...jag svarar väl på frågorna och ser vad som händer:

1. Är du över 18? - NEJ (här borde jag åka ut?)
2. Har du haft någon könssjukdom? - JA, allihop! (Svarar folk som söker ärligt här?)
3. Om du träffar någon av våra medlemmar - är du beredd att använda skydd då? - NEJ (Minderårig, sjukdomshistorik och blåst? Finns det någon för "mig"?)

Så vad blev resultatet av mina svar? Jo "Grattis då kan du skapa en profil hos oss och hitta din partner redan idag!"

Mamma hade rätt - det FINNS någon för alla. Usch. 


over and out.

//Meekatt...

11 kommentarer :

  1. hahahahahahah... hemskt igentligen

    SvaraRadera
  2. HAHAHA! Älskar all denna underbara reklam som dyker upp överallt. Under 18 - Grattis?! Mysig sajt. Säger som du. Usch.

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Ja, tänk så lättraggat det är nu för tiden! ;)

      Radera
  4. Svar
    1. Nejdå, JAG kör ju med skydd! På datorn med, haha. ;)

      Radera
  5. Min mans pappa sa under hela hans uppväxt, speciellt när han hade det struligt med tjejer, att "Det finns lock till alla kastruller"! Och det är ju så sant!

    SvaraRadera
  6. :) Nytillkommen läsare. Gillar.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!