lördag 12 januari 2013

Plötsligt händer det!!!

"Kära Facebook-användare,
 
The Facebook laget vill informera dig och gratulera er för att utvecklas till vår 2013 Facebook belöningar vinnare.
 
The Facebook bonusprogram görs vartannat år. Du har blivit slumpmässigt av Facebook-internet dra administratör. Dragningen Administratören är ett automatiserat program, som väljer Facebook-användare slumpmässigt.
 
Du har blivit godkänd för att göra anspråk på en total prissumma på $1.000.000 (en miljon dollar) Se nedan för dina vinnande detaljer:
 
Vinnande belopp: $ 1.000.000 USD (en miljon dollar)
Batchnummer: TFB 12329317635197437-FAB/2012.
Ref nr: TFB 29501870209289/ES 877
 
The Facebook bonusprogram är stolt sponsras av Facebook-ledning. Din kontantpris skall överföras till dig i ditt land, där ditt Facebook-konto registrerades.
 
För att hävda din prissumma, vänligen kontakta Facebook bonusprogram chef på följande e-post: todd.jackson1@hotmail.com
 
Du måste fylla i nedanstående formulär:
 
Ditt namn:
Din nationalitet:
Din nuvarande hemland:
Din ålder:
Ditt yrke:
Telefonnummer:
Hur länge har du använt Facebook?:
Vilket språk förstår du:
 
 
Vänligen fyll i formuläret ovan, och skicka det till programansvarig med nedanstående detaljer
 
E-post: todd.jackson1@hotmail.com
Namn på Facebook belöningar programdirektör: Todd Jackson
Avdelning: Kontant Release avdelning.
Position: Direktör Facebook Rewards-programmet.
 
När dina uppgifter tas emot i e-postmeddelandet som ovan kommer programdirektör kontakta dig med information om hur du kan göra anspråk på kontantpriset var du än är. Den sammanlagda summan av en miljon dollar ska betalas ut till dig utan några förpliktelser eller förhör.
 
För din säkerhet, rekommenderas du att hålla din vinnande information konfidentiell, tills du har fått den vinnande pengar. Avslöjar inte du vinner information till en tredje part. Detta är en säkerhetsåtgärd för att skydda dig, och för att undvika omotiverade missbruk av Facebook
bonusprogram.
 
Återigen säger vi grattis från alla medlemmar av personalen Facebook teamet. Se till att skicka dina kommentarer eller frågor till Mr Todd Jackson på hans e-post: todd.jackson1@hotmail.com
 
Tack för att du använder Facebook.
 
Hälsningar,
 
Peter Anderson,
Programansvarig,
Facebook bonusprogram,
2012 - 2013. 
Alla rättigheter förbehållna.

Detta meddelande skickas från Messenger-ID: Facebook (dongho@gabia.biz)
Snälla, måste svaret skickas till: todd.jackson1@hotmail.com"
 
 Byter profilbild i mitt lyckorus
 
Men Halli Hallå?! Plötsligt fucking händer det!!? Äntligen är det MIN tur! Jag visste att om jag bara står ut med Fredagsmysandet och cupcakesvullandet på alla jävla statusar länge nog - så ska det löna sig! En miljon dollar!!! Hallefuckinglujah! Fatta så mycket Geisha man får för en miljon dollar!
 
Om vi ALLA mailar den generösa "Todd" på hans oerhört seriösa HOTMAIL-adress (<--haha) och tackar honom för att han gjort mig till "belöningar vinnare" så delar vi vinsten! ;)
 
todd.jackson1@hotmail.com 
 
over and out.
 
 
//Meekatt...  

20 kommentarer :

  1. Fick också ett sånt där mejl... känns som fejk

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAHA!! Du är bäst!

    SvaraRadera
  3. Hahahahhaha finns folk till allt! Jag är såååååååå glad för din skull :-P Men duuu...snälla..jag tänkte på en sak..eftersom du älskar mig SÅ mycket så kan du väl köpa en häst till mig?! Ta tre så blir ungarna glada! Huset skulle behöva målas också. Men å så bra då säger vi så :-) Glöm för guds skull inte bort att maila mr Jackson nu då! Pöss

    SvaraRadera
  4. Grattis! Det är sällan jag vinner såna pengar faktiskt, men jag har väldigt många personer som har en förkärlek till googletranslate som är förälskade i mig...

    SvaraRadera
  5. ÄNTLIGEN!!
    /Duden, för dagen iklädd rosa träningsoverall...

    SvaraRadera
  6. Grattis...jäklar vad kul ÄNTLIGEN! ja jag har varit populår bland brudarna ett tag..dom skickar förslag om både det ena och det andra...centerpartiets förslag om månggifte ser lovande ut..FAN där har vi syfilis som ett brev på posten..åhh fan då jag väl svara på frågeformuläret..

    Du måste fylla i nedanstående formulär:

    Ditt namn:Ding dong Fjong
    Din nationalitet:Republic of china
    Din nuvarande hemland:Svalbard
    Din ålder:Too much
    Ditt yrke:Pimp
    Telefonnummer:dial 911
    Hur länge har du använt Facebook?:Thats for me to know and you to find out...fast känner man f-book rätt så har dom stenkoll...
    Vilket språk förstår du:Up yours
    Och sen skickar jag allt till världens mest trovärdiga mailadress dongho@gabia.biz
    Men glöm nu inte att hälsa så gott nu till han Todd Jackson fan det där kanske är en av dom bortglömda syskonen i Jacksons familjen...han fick väl inget arv efter Michael? stackarn..seriös jäkel det där med hotmailadress..fan honom borde man snacka om investering...
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  7. Nämnen grattis vad kul för dig att du vann!! Själv så hade jag kunnat leva bra med arvet på flera miljoner dollar från en människa utan släktingar och så blev just JAG utvald, visst är det fantastiskt vad slumpen kan göra :) Men medmänsklig som jag är så skänkte jag allt till föreningen för bortsprungna mammor:)

    SvaraRadera
  8. Nämnen grattis vad kul för dig att du vann!! Själv så hade jag kunnat leva bra med arvet på flera miljoner dollar från en människa utan släktingar och så blev just JAG utvald, visst är det fantastiskt vad slumpen kan göra :) Men medmänsklig som jag är så skänkte jag allt till föreningen för bortsprungna mammor:)

    SvaraRadera
  9. men fattar du inte att det är scam? haha helt fejk ju hahahah

    SvaraRadera
  10. Haha! Sjukt kul :-D Fast ännu roligare att en av kommentarerna tror att du inte fattar att det är fejk *skrattar mig dubbelvikt*

    Malin

    SvaraRadera
  11. Visst är det underbart när storkovan är på ingång ;) Jag är ju också en av hans "belöningar vinnare" som vunnit denna OTROLIGA vinst ;)

    Det finns folk till allt ;)

    SvaraRadera
  12. Jag har också vunnit! Jag har även fått ärva pengar från massvis av släktingar jag inte ens visste att jag hade och i skrivande stund börjar jag på bli orolig, varför dör alla i min släkt? Är det min tur snart??! Jag har säkert 1000 mobiltelefoner på väg hem till mig, snart kan jag försörja hela Sverige! ;)

    SvaraRadera
  13. Ha ha ha ...vilken tur du har ! Tänk jag fick veta härom veckan att jag skulle få ärva en miljon pund från ngn rik snubbe i Nigeria, Lucky us !! He he he
    Vet du ...lite löjligt kanske, men det känns lite stort att få en kommentar från dig :)
    Du och Fnulisen är liksom som de coola tjejerna i högstadiet ;)
    Men hur kunde du motstå när jag lägger ut en bild på din favorit choklad ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  14. Ameh,va faaan! Här hänger man på fejjan heeela dagarna, så att folk är förundrade att mina barn inte svälter ihjäl!!
    Men inte får jag någon mille inte..Äsch..
    Måste man äta Geischa och semlor för att få en mille, eller????
    ;-)

    // Nina

    SvaraRadera
  15. Fejk?Nä-det låter helt vettigt - eller har jag fel.......igen?

    SvaraRadera
  16. är fake han sickar massa epost med olika vinster från olkia sidor men samma addfresa och skit deta är bedrägerie han sysslar med varning

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!