lördag 19 januari 2013

Lycka!!

Lyckan än är total för de laktosintoleranta!

7 kommentarer :

  1. Jasså vaddå?
    Kommer Gaisha i en laktosfri variant nu också?

    Ha en smärre kris här nu eftersom iPhånen inte vill låsa upp sig ;)
    Men jag sörplar cider så det kanske ordnar sig det också ;)

    Hälsningar och ha så jädrans kul
    Yohanna

    SvaraRadera
  2. Vad då, anti-rännskitatabletter och geisha? Eller där finns en laktosfri variant? Lite mesigt kan jag tycka... man ska leva på den farliga sidan. :)

    SvaraRadera
  3. Bra att Tommy har den burken. Trevligt att ni hade det fint igår.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är älskade Emma som alltid har denna burken, utan henne hade jag suttit på toa hela dagarna ...:)

      Radera
  4. Tack för igår! =D Hade så galet roligt och sånt här behöver man minst en gång i månaden att få skratta av sig så jag hoppas verkligen inte det dröjer innan vi ses igen!
    Jag har röstat idag med! =D
    KRAM från yrpannan som inte vet vad det flyger ut från sin mun!! Du har ju bara den där sista meningen. Jag har ju varenda rad som flyger ur munnen hahahah..

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket för i går ..:)

    Som vi skrattade och jag håller med Ann-Sofie, detta måste vi göra om oftare och nästa gång ska jag vara delaktig hela kvällen, så jag inte missar alla saker:)

    Fantastisk kväll :)

    SvaraRadera
  6. Såg dig på Stadium idag och blev alldeles lycklig, haha. Var det dina syskon? Lika ni var!

    Kram Åse, ett fan i Malmö ;D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!