måndag 21 januari 2013

Statistik, Viga tanter & Obehagliga kramar?

Ibland är det lite kul att ta en titt på statistiken på bloggen och se hur folk har hittat in hit. Men varje gång jag gör det tänker jag tanken "Vad fan håller jag på med egentligen!?" Vad är det för skit jag skriver om?!" Och ja...är detta verkligen en mammablogg? Det var väldigt lite "Cupcakes" och "Odd Molly" bland sökorden och väldigt mycket "Anal", "Sexgunga" och "Degmage". Jag kanske är inne på helt fel spår här...men just i de tillfällena kan jag ifrågasätta mitt val av namn på bloggen. "För sån é jag!"? Vad fan är jag? En analfixerad bloggare med degmage som gömt ungarnas gungställning i garaget för tillfällen av happy hour? 

Swing me Freddy..?

Andra sökord som har hjälpt nya läsare att hitta in till bloggen de senaste dagarna:

* Meekatt kör bil - Skratta ni bara. Jag vet nog vad det är ni söker. Ni söker radiofrekvensen där jag sa att den största förändringen i mitt liv nu när folk "känner igen mig" är att jag "kör lagligt numera". Det var kanske inte min smartaste kommentar... Men nu ska vi fokusera på det som är positivt - jag kör lagligt. Punkt. 

* Meekatt + Naken - Vafan? Detta har varit en utav de vanligaste sökorden sen jag startade bloggen. Ni som söker på det: Jag lovar, ni vill inte se det där. JAG vill knappt se det själv. Sluta sök på det!

* Röv - Jaha, välkommen in. Hoppas att du hittade vad du sökte här inne?

* Vig tant - Tant?? Det där är ju bara elakt. Skit på dig. 

* ICA Basic Potatismos - Letade du efter mina glamorösa recept kanske? Jag vill inte riktigt avslöja hemligheten bakom mina perfekt rullade köttbullar men "Mamma" och "Scan" är två små ledtrådar. 

* Långa bröst - DU har kommit helt rätt!! Välkommen!

Nu är det dags för ett kärt återseende med Arbetsförmedlingen. Eftersom att det tjatas till döds på Facebook om att det är "internationella KRAM-dagen" idag är det väl bäst att jag omfamnar handläggaren redan i väntrummet. Kan ju bli dålig stämning annars...

over and out.

//Meekatt...  

 Klicka och rösta - Tävla om VIP-biljetter till galan!

9 kommentarer :

  1. Ett av sökorden till min blogg de senaste dagarna har varit: fet bebis. Say what? Jag har inte lagt upp en enda bild eller skrivit om någon fet bebis! Eller är det jag som framstår som en "fet bebis"? :)

    SvaraRadera
  2. Jisses vilka sökord som kommit upp. Men på NÅGOT sätt känns det lite som i alla fall att det är det som vi snackar om här :D

    Och hur är det man säjer....som man bäddar ;)

    Jag tror inte att internationellt sträcker sig över AF, och inte heller ordet KRAM. Så har inte de bäddat det för där inne. Tror snarare att det kan bli dålig stämning OM du gör det.
    Men håll oss uppdaterade tack ;)

    Hälsningar
    Yohanna, som inte kommer att krama någon annan än min familj här idag för jag har nog med alla spanska kindpussar ;)

    SvaraRadera
  3. Ha ha... Vilket kul inlägg och blogg :) hittade hit via viktkamp och er trevliga kväll ;)
    Ha en fin vecka,
    Sussi

    SvaraRadera
  4. Hahaha .. Analfixerad bloggare .. Ingår vi stjärtgossar in den kategorin med? :D

    SvaraRadera
  5. Ha ha, vilket härligt inlägg=)

    SvaraRadera
  6. Som man bäddar får man ligga..dock inte sagt hur man ligger..
    Äsch fan jag har gått och retat mig på den eller dom som söker in på min blogg på nikki sims
    ..ja jag googlade och visst fan var det p-xxx och hur fan kan det finnas en koppling till det?
    Internationella KRAM dagen? Hugs n kisses..hmm skumt det där som om vi svenskar skulle ha svårt att kramas..¤
    Vi får lära oss av fransoserna och ryssarna..kanske läge en blandning....

    SvaraRadera
  7. haha! Långa bröst! Det sa min 3 -åring till mig igår för första gången och jag höll på att fnissa ihjäl mig. Han började sen leta efter sina egna bröst och tyckte det var konstigt att jag hade så långa och han hade inga!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!