tisdag 22 januari 2013

Ett bra tips!

När jag letade kläder till jul och alla 150 födelsedagar vi firar här i december/januari hittade jag en massa fint hos KA Of Sweden. Det visade sig att företaget har sitt huvudkontor här i Båstad vilket är lite kul. Det finns jättefina kläder - lite ovanliga och roliga plagg med jättefina detaljer. Köpte bland annat "Armyjackan" som ni ser här under med rosa fina knappar. Alice har den dock som rock och jag kommer antagligen aldrig få ha den själv men fin är den! 
Nu har butiken har 70% rea på ALLT i webshopen. Jag blir nästan lite upphetsad, haha. Ni som vill fynda lite annorlunda och snygga kläder - passa på! Klicka på bilderna för att komma direkt in till webshopen och ange kod ka70 för att utnyttja rabatten. Happy shopping!
over and out.

//Meekatt...



7 kommentarer :

  1. Hade jag haft en fetare januari kassa så hade jag klickat direkt, men nej jag vill inte frestas ;) haha...

    SvaraRadera
  2. Supersnygg armyjacka! Vill också ha! 70% är bra procent!! Ogillar att köpa på nätet när man inte kan prova bara.. Men får väl chansa :-) Tunikan i rosa/orange åker nog också med!

    Fasen vilken härlig människa du är! Köper semlor till dagisfröknarna, du är ett föredöme :-)
    Hoppas att vi ses snart,
    kram!

    SvaraRadera
  3. Åh va fina saker =) Blev oxå sugen på den där jackan men jacka kan jag verkligen inte köpa på nätet!! Gäddhängsarmar är inte gjorda för jackor =) Puss o kram

    SvaraRadera
  4. super fina kläder har klickat hem två klänningar. Lite svårt bara att det var på engelska när man skulle slutföra sin beställning. Men då fick den blivande engelska läraren som är min sambo rycka in och översätta. Man vill ju inte göra fel. // Sandra

    SvaraRadera
  5. Sjukt bra tips!!! Klickade hem Armyjackan och Tuvacardiganen direkt! :D

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset!! Jag har gjort riktiga fynd :) Jag beställde Lolu cardigan i både vitt och cerise och en denim-klänning.

    Tack för bästa bloggen!

    SvaraRadera
  7. Älskar jackan! men hur är dom i storlekarna= jag har normalt L eller XL, frågan är om det är en bebis XL?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!