måndag 14 januari 2013

Årets Föräldrablogg?

Oh my god! All min överdrivna skräck för magsjuka var befogad. Åt helvete med all handsprit och allt tvättande och skurande. Nu fick jag så jag teg...suck. För första gången på hela dagen har jag lämnat sängen och badrummet. Jag tror att det vänder nu... Säga vad man vill men man lär sig verkligen att uppskatta livet när man har maginfluensa. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt "SKJUT MIG!" idag, haha. 

Finest Awards är snart klara med sina nomineringar och galan går av stapeln den 13:e februari. Läsarna har fått rösta fram en ny kategori för 2013 och det blev "Årets Föräldrablogg". Nu kan alla ni gå in och nominera er favorit och det gör ni enkelt HÄR! (Datumen är lite röriga men nominera på bara!)

Nu ska jag släpa in min halvdöda kropp i duschen. Imorgon ska jag vakna frisk. Och sen ska jag ALDRIG mer bli magsjuk. 

Är för kass för att blogga idag men bjuder på en gammal goding med ännu mer gnäll: "Gnäll, Kräkskålar & Sorg" (<--klicka)

over and out.

//Meekatt...

12 kommentarer :

  1. Magsjuka är verkligen DÖDEN. Men lär sig verkligen uppskatta livet som du skriver. Och det är inte kul med kramp i handknogarna av för krampaktigt greppande runt toastolen....urk.
    För tusan ;) Kan inte säja mer än krya på dig...det borde räcka med det ;)

    Hälsningar
    Yohanna
    som skickar med en länk för nu är det dags igen om nån vill hänga på:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2013/january/real-life-julen-2012.html

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig varit magsjuk (peppar peppar), detta trots att jag har ett yrke där jag bokstavligt talat har händerna i skiten...
    Men eftersom jag har det jobb jag har så har jag sett hur otrevligt magsjuka kan vara och skickar dig mina varmaste krya på dig hälsningar.
    Och ja, du har fått min röst i Finest. :)

    SvaraRadera
  3. Men usch och fy.. Magsjuka är ALDRIG roligt. Alls. Krya på dig och er finaste Malin! Och röstat? Japp, gjort och ordnat!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Sweet lord. Jag lider med dig! Massvis!
    Dock .. hellre magsjuk än täppt i näsan! Hua!
    Snart vänder det och du kommer vara lycklig att du överlevt - i en vecka. Sedan är det glömt och man är lika otacksam som vanligt! ;) That´s how it works lixom! :)

    Krya krya nu!
    Och ja, jag har röstat på dig som årets föräldrablogg! :)

    SvaraRadera
  5. En eloge att du orkar blogga en snutt! En annan orkade knappt lyfta tv-dosan när man låg dålig!

    SvaraRadera
  6. Krya på dig. Varm kram!

    SvaraRadera
  7. Tänk positivt! Du slipper motionera denna veckan höhö. *skojar bara* ifall någon tar illa vid sig

    SvaraRadera
  8. Som en liten kryahälsning så har jag röstat på dig - 4 gånger, med olika mailadresser ;)

    SvaraRadera
  9. Fy fan för magsjuka! Jag gråter som ett barn och kräver ambulansvård när jag bara mår illa.

    En liiiten fråga, hur sjutton röstar man? Jag fattar inget :-(

    /Johanna

    SvaraRadera
  10. Men usch, magsjuka är det värsta som finns!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!