fredag 11 januari 2013

Meekatt goes finest?

"Malin! Du lägger INTE ut de bilderna på din blogg!!" Nej Freddy, det är väl klart att jag inte gör!! Jag gästbloggar inne hos fantastiska MirAnna istället och lägger ut bilderna där! Klicka på bilden för att komma till inlägget:


När ni ändå är inne på finest så passa på att nominera henne till "Årets Toppbloggare på finest" - för det är hon värd! Klicka HÄR för att nominera!

Ja, tänk...att det finns två såna pumor i vår lilla kommun, haha. Vi borde slå oss ihop och göra stan osäker...igen! Nominera på nu så att vi kan få åka på gala tillsammans! ;)

over and out.

//Meekatt...

8 kommentarer :

  1. Tre tre TRE menar du väll?
    Ja fast om man ska vara petig så bor ju inte jag i er kommun.
    Ok då.
    Men bara för den lilla detaljen ;)

    Och WHATH?
    Kan man fortfarande nominera?
    Hjälp, jag springer in på en gång. Jag får ju inte missa att nominera mig till.....ja till vad? Las Palmas-fru?
    Efter dig till träningblogg naturligtvis ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det var ju den lilla detaljen! ;)

      Ja, de har tydligen förlängt tävlingen. In och nominera! ;)

      Radera
  2. Hahahaha! Jag DÖR! Igen... För det var PRECIS det jag funderade över när du skickade bilden. "Har hon frågat Freddy om tillåtelse". :D

    Tack för inhoppet! Kram och hälsa Freddy att han inte har något att skämmas över. Många av mina bloggläsare tillhör transavärlden... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, stackars Freddy. Men han är van! ;)

      Radera
  3. Och för att svara på frågan: Vem har en G-kupa och samtidigt en omkrets på 70?! Tja, inte vet jag men 75K helt utan silikon, ja - här lägger sig allt fett på bröst, rumpa och lår (och mage), men inget runt bröstkorgen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det där är ju fan orättvist! ;) Hör lägger sig allt fett - överallt! Haha

      Radera
  4. Åh, kul med bloggtips! Den gillade jag! Tack!

    SvaraRadera
  5. WHAT!!! Fy faan!!! Du sover på soffan inatt...

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!