lördag 5 januari 2013

Vad fan hände?

Ibland får man en liten "vad-fan-hände-med-mitt-liv-känsla". Jag fick en sån nu. Jag kom ut ur duschen och hörde dansbandsmusik på högsta volym. Lite nostalgi såklart - mamma och pappa spelade alltid sånt när vi var små och Freddys pappa älskade dansband. MEN när jag kom ut ur badrummet möter jag familjen...och då har alla tre klätt ut sig - och leker Lasse Stefanz!? Allvarlig? Vad hände här?

Säga vad man vill men posera det kan hon! 

Man blir ju stolt...

Ja, he has got the mooves...?

En helt vanlig familj...

Mini-Lasse!


Jag vet. Jag får sova på soffan inatt om Freddy ser det här. Men jag kan liksom inte låta bli. Förlåt Freddy. Jag älskar dig Stor-Lasse! Haha

Klicka HÄR för att få känslan. Blunda sen och föreställ dig din man utklädd och galen... Inte tänker du "ligga" nu va?!

over and out.

//Meekatt...

18 kommentarer :

  1. Hahahahahahahhahahahahahahaha - ni är bara för underbara!! <3

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHA! Jag bara älskar er familj! Och Freddy som står ut med allt (dig, haha).

    Underbara ni!!

    SvaraRadera
  3. Å snoppen fick vara med också, kunde det bli bättre bildbevis.... :)

    SvaraRadera
  4. Tjena Lass...ar...
    /Duden

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Nej! Jag hade tänkt som du "detta lägger jag ut i bloggen". :)

    SvaraRadera
  6. Du, så där har jag det hela tiden, fast det är Schytts och blåvittsånger istället... På min Spotify som automatiskt talar om vad "jag" lyssnar på för musik på facebook...

    Kram

    SvaraRadera
  7. Hahaha jag hoppas du ändå landade i en tanke om att mitt liv är rätt skönt trots allt :-)! Ni har alla skön distans till det mesta och det är väl precis så det ska vara:-)! Underbart Lasse Stefans gäng :-D!

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig och fin familj ni verkar vara! :)

    SvaraRadera
  9. Min man hade nästan dödat mig :) Han vet ju också när det finns risk för det. Det här lägger du inte ut på bloggen, ha ha, vissa saker en oemotståndliga:) Kram

    SvaraRadera
  10. HAHAHAHAHA!!! <3

    Du är Sveriges roligaste person!

    SvaraRadera
  11. Hahahaha.... ni är ju bara helt underbara!!!

    SvaraRadera
  12. Hahahahaha... Ni är ju bara helt fantastiska!!!! Keep it up:)

    SvaraRadera
  13. Hahaha, asså gud! Alla tre var ju supersöta men lille Elton tog bara priset!! GULLUNGE!!

    SvaraRadera
  14. Underbart! Den är ju dessutom bra :P

    SvaraRadera
  15. Underbart! Den är ju dessutom bra! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!