onsdag 22 maj 2013

Wish me luck?

Då var väskan packad med dator, vin och Geisha. Nu förbereder jag mig mentalt för bilkörning i Göteborg. Giv. Mig. Styrka. Jag älskar verkligen att köra bil i den staden. Bilar ÖVERALLT, en jävla massa människor som går och cyklar och när man väl tror att kusten är klar - då kommer det ett jävla TÅG mitt i vägen?! Jag mår redan illa. Men - I can do it! Ser ni en liten blå bil yra omkring på spårvagnsspåren så är det bara jag som fått ett frispel. Wish me luck!


over and out.

//Meekatt...

4 kommentarer :

  1. Önskar dig all lycka som bara går..Det är som att köra i Norrköping...En gång och aldrig mer...haha

    SvaraRadera
  2. Nu stressar du upp mig och jag som inte ska uppförrän om nån vecka....
    Good luck babe!!!

    SvaraRadera
  3. Det kommer gå bra! You can do it! Väl framme är det dock enklare att förflytta sig till fots, med Spårvagnen eller varför inte låna en "Styr&Ställ-cykel":-)?

    SvaraRadera
  4. Herregud!!!!!! Hur tänkte Freddy där? Släppa iväg dig med nya bilen???? Han borde satt dig på ett tåg istället.. Då hade både han och omgivningen fått känna ett lugn.... ;)

    Puss & Kram
    ....från hon i säder...

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!