fredag 10 maj 2013

Kärlek!


Världens bästa tös! 

over and out.

//Meekatt...

14 kommentarer :

  1. ÅååååååH!
    Precis det där saknar jag. Jag inte Alice då, även om jag nog saknat hene om jag väl känt henne ;). Utan våren, den där spröda våren med alla vitsippor, blåsippor och tusssilago. När kroppen spritter av vårkänslor och man har HELA sommaren framför sig.

    Har kommit på en ny teori som ska göra mig till supermamma:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2013/may/har-fick-torsdagen-from-hell-slanga-sig-i-vaggen-2.html
    Droger.
    Vad tror du om den?
    ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja där har vi ju lösningen! Droger! ;)

      Ja, våren är underbar! Precis NU är det underbart att bi här. De här tre veckorna när allt knoppar och allt är fint. Resten av året är jag avundsjuk på dig! ;)

      Radera
  2. Världens finaste Alice! Krya nu på din lilla prins! När ni är friska igen måste vi ta tag i den där daten! PUSS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hon är världens finaste! <3

      Ja, vi måste ha en date snart! Får kanske bli utan barn om vi ska vänta in att alla är friska, haha. ;)

      Puss!

      Radera
  3. Svar
    1. En riktig "jag-känner-våren-i-mig-bild". :)

      Radera
  4. Konstig fråga:
    Är det din dotter på bild/tavla på kistamässan hållandes ett litet djur, möjligtvis kaninhelvetet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nej inte vad jag vet! Jag och barnen tillsammans är med på en del reklam - men är det bara Alice så är det AKTA GRACO eller Teutonia - och då utan djur... ;)

      Radera
  5. Uppfattat. Klart slut..

    SvaraRadera
  6. Både till våren men framförallt till barnen som gör att våren blir ännu vackrare än när dom inte fanns........

    SvaraRadera
  7. ÅH vilken FANTASTISK bild!!! <3

    SvaraRadera
  8. En söt tjej i en vacker miljö! Tänk om vi kunde få njuta av våren nu ett par veckor innan det ska bli sommar? Ryktas om 20-25 grader redan till helgen.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!