måndag 20 maj 2013

Förlossningar, Bakning & Kiss!

Igår var det då äntligen dags för me&i-träffen och strandhuset fylldes med härliga människor. Jag hade inte en aning om att man kunde få plats så många här, haha. Det kändes nästan som en reklamfilm när man försöker pressa in så många kineser man kan i en väldigt liten bil. Men det gick bra, alla fick plats och vi blev lite över 30 personer med barnen. Tack Maria för en toppenkväll! Trots att du stressade mig hela dagen genom att säga att det var "5 minuter mellan värkarna" så gjorde du ett toppenjobb!


Eftermiddagen var helt galet stressig. Jag skulle baka en massa (jag som älskar att baka, haha), städa och fixa och dessutom jaga efter Goodiebags som var på vift. Jag åkte in till vårt Schenker-utlämningsställe och bönade och bad och till slut fick jag lov att titta igenom alla paket i jakten på mitt. Det fanns inte där. Som tur var hade jag ju fixat lite egna goodies i alla fall så gästerna gick inte hem utan.

Tack till Sinne & Smak med Castus Fruktstänger för reskost till gästerna! Tack även till resebolaget TripX.se som sponsrade med presentkort á 500 kronor till alla gäster! Idag är det exakt 210 dagar tills vi åker till Gran Canaria. Inte för att jag räknar, haha. GUD vad det ska bli härligt!! Ni som är resesugna - kika in på sidan och jämför priser. Vi sparade 16 000 genom att boka med TripX.se när vi jämförde samma resa på samma hotell med ett utav de större bolagen. Helt galet!
 

Stort tack även till Styled by Beauty som sponsrade med smink till alla gäster! Dessutom fick alla rabattcheckar som ger 10 % på hela sortimentet. Detta erbjudande får även alla ni läsare så klicka er in och beställ bra smink till skitbra priser! Ange rabattkod "meekatt". Erbjudandet gäller fram till och med den 30 juni.

Och så lite bilder. Totalt ointressant för er som inte var här, haha:
 Huset fullt och fina Maria som kämpade på bra trots begynnande krystvärkar, haha. ;)
Lite goodiebags, fika och...Kiss? (Syrenerna har jag pallat hos grannen...och jag var jättenervös när jag gjorde det, haha.)

"Krastina", Ingrid, Sojka med sin lille Elias, Kajsa, Jeanette & Elin.

Mysiga Silla Sillal som hängt med på bloggen i evigheter. Kul att äntligen ses! Och så fina Sojka såklart. Den svettiga(?!) i mitten är jag, haha.

Tack alla ni som kom för en toppenkväll! Massor med skratt, härliga nya bekantskaper och underhållande "Familjelivssnack". Vi måste göra om det här! 

over and out.

//Meekatt...

3 kommentarer :

  1. Tack för en jättetrevlig kväll! ♥
    Tänk att man kan vara så fin som svettig! ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för en härlig kväll med underbara spontana och öppna människor!!

    SvaraRadera
  3. Tack för en trevlig kväll.. Kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!