onsdag 8 maj 2013

Hot mama jagar bock?

Ja, efter en kväll med Varbergs alla Hockeygrabbar på hotellet passar jag på att göra mig lite snygg. I min sexiga fängelse-onepiece och en liten enklare onsdagssminkning borde jag ju ge mig ut på en sväng på stan. Mot fästningen! Är det någon som kan få liv i Bockstensmannen så är det väl för fan jag?!



Bra dag idag! Kul möte med blivande samarbetspartners, planering med tryckeriet, stadskörning i staden som gud glömde när vägarna planerades och hotellmys med Tessan - min bloggassistent! ;) 

over and out.

//Meekatt...

Nu har vi ju redan bokat vår efterlängtade resa till Gran Canaria och kan inte utnyttja det här själv - men ni som är ressugna: Handlar man på ÖoB så får man ett presentkort på 500 kr TripX.se. Även om du bara handlar ett tårtfat för 39 kronor som jag gjorde, haha. På TripX hittade vi vår resa galet mycket billigare än på konkurrerande bolag - absolut värt en koll för er som letar resor! 

Och nej, det där får jag inte betalt för att tipsa om för de som undrar. Annonsen som kommer i högerspalten på min blogg snart - DEN får jag betalt för! ;) 

5 kommentarer :

  1. Haha, lycka till med bock...stensmannen! Du är klart hot ikväll! ;D

    Och vafasen. Alltid finns det avundsjuka människor. Jag bokade en resa för vår familj tack vare ditt tips om TripX. Skitbra resor till 65% av priser på Ving. Hallefuckinglujah för det (som du ju brukar säga) Mer bra tips! Och klart du ska ha betalt katten!

    SvaraRadera
  2. Åh vi kommer att resa med tripx vi oxå. Ja priset skiljer enormt mkt när man jämför. Så mkt att jag faktiskt undrade om planen hade vingar och åkte framåt. Men fan det gör dom ju, har kollat, hört efter och mailat så jag tipsar oxå om tripx.

    SvaraRadera
  3. Jag flyttade till Varberg för 13 år sen (bor strax utanför) och tycker fortfarande det är helt värdelöst att köra bil där! Fattar inte hur rondellkåt en stad kan bli till att börja med, sen alla små skitgator inne i själva staden som man måste köra som en jäkla labyrint i för att komma någonstans! Tror jag skall sätta mig och skissa om och skicka in ett förslag...hur svår kan de va?! ;)
    Ha en härlig dag i Varberg, så himla synd att det regnar!! Gå och shoppa en stund, piggar alltid upp. Ta en fika på Mignon (finns hur mycket gott som helst!) eller Veras (endast hembakat och mysigt)

    SvaraRadera
  4. Ha, ha, jag är uppväxt i Varberg så jag är van vid alla enkelriktade gator:-)

    Jag vet inte vad som händer när jag kommenterar på din blogg. Ofta försvinner texten innan jag skrivet färdigt. Undrar om det blir dubbla kommentarer då?

    Njut av din spa-vistelse!

    SvaraRadera
  5. HAHAHHAH du är bäst min vän!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!