fredag 24 maj 2013

Tack & Förlåt & Tigerränder!

Tack fina Göteborg för de här dagarna! Tack fantastiska Scandic Rubinen för grym service, bästa frukosten och för er alltid lika trevliga och glada personal! Nästa gång ska jag ta med mig en matlåda och stjäla äggröra med mig hem för den är fan BÄST!

 Soliga fina Göteborg! (Trots skoskav och spårvagnar...)
Ja, man kan sova på sämre platser, haha. 

Och ja, innan jag lämnar: Förlåt för krossat vinglas, rödvin på mattan och bortslarvade nyckelkort. Förlåt Göteborg för svordomar och könsord i trafiken. Förlåt för att jag räckte finger åt spårvagarna, körde mot trafiken i bussfilen, körde på trottoaren och upptog den trevliga polisens tid helt i onödan och förlåt för nakenchocken igår morse. Men sån é ju jag. Inte visste jag att jag hade grannar ute på takterrassen och inte tänkte väl jag på att bara för att de nere på gatan inte ser mig så ser de i samma höjd mitt emot mig. Men vafan, jag bjuder på den. Inte varje dag en en oretuscherad tjockiskropp äntrar avenyn i all sin tigerrandiga prakt.  

 För SÅN é jag! Grrrr?
over and out.

//Meekatt...

10 kommentarer :

  1. åååååååh vad jag önskar att jag vågade visa min ärrade tigerrandiga hängbuk!

    SvaraRadera
  2. En blygare tiger24 maj 2013 kl. 13:07

    Jag älskar dig för att du är sån som du é och för att du bjuder på dig själv - precis som du é! Du får mig att må bra både som mamma och som kvinna med tiggerränder! All kärlek till dig som vågar vara du när samhället bubblar över med bilder på vältränade bebislena magar!

    SvaraRadera
  3. Men var bor du?! I ett slott?! Paradiset?! Jag måste byta yrke!

    SvaraRadera
  4. Åååååååhhååååå!
    .....
    ....skulle ha skrivit något jätteroligt och jättefyndigt här men det enda som kommer ur min mun är...
    ....
    ååååååååååhhhh!!!

    ;)

    Jag antar att du haft det UNDERBART. Göteborg är en härlig stad, när det inte regnar ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  5. Tack för tigermagebilden!! Du är en störtskön människa! Tack för att du är sån du är. Får mig att inse att det faktiskt ok att jag är som jag är!

    SvaraRadera
  6. Du är underbar! Tack för att du vågar visa vem du är utan att skämmas. Vi behöver alla bli bättre på det! Love din tigermage. Så befriande!

    SvaraRadera
  7. Du är superfin! Inget att be om ursäkt för här inte!

    SvaraRadera
  8. Lägg till ett snyggt bråck ovanför naveln som uppkom efter första graviditeten så kunde d varit min mage! Tack för den underbara bilden!

    SvaraRadera
  9. Du är den du är och de dina älskar dig för den du är! Men det vet du ju om:-)! Skam den som ger upp försöken att få till en lite "mysig fredag" med två små barn. Idag försöker jag igen;-)! Förmodligen du med! Skrattade så när jag läste om att du skrev om att på fredagarna somnar man oftast ännu tidigare än övriga veckodagar för då är liksom energin helt slut. Mitt i prick! Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  10. Hahahaha, här i Göteborg och jag har missat dig! Inga löpsedlar i varje fall så du får vara nöjd ändå tycker jag!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!