söndag 19 maj 2013

Vad hände?

Igår var det nästan 30 grader varmt, barnen badade i havet, vi spelade minigolf och käkade bakpotatis i Skummeslöv på "riktig restaurang" som Alice säger när det inte är Mc Donalds, haha. Ikväll ska jag ha 30 personer i vårt lilla strandhus och idag ÖSREGNAR det?! Vafan! Dessutom är me&i-säljaren farligt nära en förlossning och goodiebagsen är på vift med fraktbolaget. Det går bra nu, haha. 

Men en jäkla massa Choklad/banankladdkaka, Hallonkladdkaka, Rosévin, Melon och annat gott finns det och hjärterum finns det gott om så oavsett blir det en trevlig kväll! Och ja, vatten tål vi ju?

over and out.

//Meekatt...

4 kommentarer :

  1. Hoppas det blir en fantastisk kväll & att vädret & allt annat löser sig på bästa sätt....
    Rosévinet tar vi en annan gång..när vi spaar kanske.. ;) Vi måste ju fira att jag snart står brud... ;) Efter det kan vi fira att jag stod brud... Sen har vi en massa andra ursäkter som måste firas...

    KRAM finaste du!! <3

    SvaraRadera
  2. Murphys lag? ;)
    Lycka till i alla fall! :)

    SvaraRadera
  3. Det är rätt varmt ute trots allt, det är ju skönt. Hoppas klädvisningen går bra!

    Karm

    SvaraRadera
  4. Hej Meekatt, vill börja med att säga att jag fullkomligt ÄLSKAR din blogg !

    Du har fått mig att inse att man inte MÅSTE vara perfekt.
    Innan jag läste din blogg hade jag sådan ångest VARJE DAG för att jag inte orkade träffa mina vänner/ inte orkade städa/ lät tvätten ligga till dagen därpå osv.
    Jag stressade ihjäl mig över allt vilket ledde till att jag blev deprimerad och mer eller mindre hatade mig själv.

    Nu känner jag att så länge mitt barn mår bra och är lycklig så spelar det där andra inte så stor roll. Jag kan sätta mig i soffan och kolla på tv på morgonen utan att stressa över att bokhyllan är dammig eller att tvättkorgen ropar.

    Tack för fantastisk läsning. Du är underbar!

    Ha en underbar kväll och njut lite extra av kladdkakan åt mig!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!