tisdag 21 maj 2013

Welcome to the dark side?

Haha, Fnulan kommer att kissa på sig. Men ja, I went over to the dark side today! Jag är nu officiellt en Maffiamamma undercover med den rätta uniformen och allt. Nu fattas bara en latte i handen, den dömande blicken och en statusuppdatering med "Fredagsmys med de allra bästaste vännerna och den smarrigaste pajen och den fiiiinaste prinsessan!"Odd Mollymorsor - here I am! Den vindrickande svärande och tjocka mamman kastar sig osmidigt in i lattevärlden för att se vad den har att erbjuda. Wish me luck?


over and out.

//Meekatt...

8 kommentarer :

  1. HAHAHA! Välkommen in! Vi tar emot dig med öppna armar katten!

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja, miraklernas tid är ännu inte förbi! ;)
    Vi andra tjocka, icke lattedrickande, mysklädda morsor finns kvar om du inte trivs i den världen! ;)

    SvaraRadera
  3. VAD?
    Vad är det du gjort?
    Har du köpt en Odd Molly?
    Fanns det på REA på Ullared ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  4. Du måste ju träffat på en fantastisk säljare.....
    Kopior å kopior....när det finns original, det e ju som att välja en Eldorado chokladkaka före en Geisha. Ska man synda ska man göra det med stil! ;-)

    SvaraRadera
  5. FÖR HELVETE!!! Jag som nyss bränt upp mig för att du hatar Odd.. Eller menar Odd Molly! Odd är Blondinbellas kille och han är just Odd- konstig alltså!
    Men jag älskar dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!