torsdag 23 maj 2013

Nya läsare, Överviktiga tigrar & Skam!

Först och främst: VÄLKOMNA IN alla nya läsare! Det har kommit in massor med nya läsare de senaste dagarna och det är ju fantastiskt kul! Hoppas ni kommer att trivas här inne!
 
Sen: Note to self: Ställ dig inte naken och dra upp rullgardinen när du delar takterrass med fler personer. God morgon och förlåt Göteborg...och grannen i 707:an. Förlåt för mina ruskiga och långa bröst och förlåt om du blev skräckslagen i tron om att en överviktig tiger rymt ifrån Zoo. Det var bara jag och mina bristningar. Jag måste verkligen lära mig att bete mig bland folk...och klä på mig. Hoppas kaffet smakade bra i alla fall!


Nu är hotellfrukosten avklarad. Scandic Rubinen har utan tvekan den godaste äggröran i hela sverige! Jag kommer inte behöva äta mer på hela dagen. Och nej, jag skäms inte ens när jag äter som om det vore min sista måltid. Det ÄR det ju kanske?! Hur fan ska man veta det? Jag ska ge mig ut i den Göteborska trafiken idag (dock gåendes) och då vet man aldrig vad som kan hända. Jag borde kanske tagit Alice reflexväst så att jag syns bätte..? 

En fika på stan med en trogen läsare väntar närmast sen ett spännande möte med ett företag jag hoppas ska vilja samarbeta med mig framöver. Men först ska jag smyga mig mig ut i korridoren och erkänna för städerskan att jag råkade välta ner ett vinglas på mattan igår och att det gick i tusen bitar... Inte alls pinsamt. Jag kan kanske skylla på han i 707:an?

over and out.

//Meekatt...

4 kommentarer :

  1. Hej! Hoppas att vi delvis är orsak till att du har fått en massa nya läsare. Vi har nämnt dig i vår pod som nu finns att lyssna på.

    http://stureplan.se/bloggar/bloggkommentatorerna/2013/05/23/nytt-podcastavsnitt-4

    Ha en fin dag i Göteborg!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du är Du, så himla go och Rolig.
    Kram och hoppas på en bra dag i Gbg för dig =)

    SvaraRadera
  3. De senaste dagarna har du dykt upp fyra gånger på min facebookwall genom fyra olika personers tips helt oberoende av varandra. Det går bra nu katten! ;) Heja dig! Världens härligaste blogg! Älskar dina inlägg - glada som sorgliga.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha, varför har inte DU en pod Meekatt!? SNÄLLA skaffa en!! Skvallerpoddar är inte intressant men du skulle ju vara underbart kul att lyssna på! Snälla!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!