torsdag 23 maj 2013

Åh nej! Jag missade det!!

Ja, så sitter man här och njuter av lite egentid, "skriv-ro" och ett glas vin på takterrassen. Life is good! Nya solbrillor dessutom eftersom att jag lyckades tappa mina igår i det förbannade parkeringsgaraget, haha.


Och vad händer? Jo, då kommer den här bilden på whatsappen!! Alice har tappat en tand och jag missade det! Älskade tös med skräckblandad förtjusning i ögonen, haha. Bäst för tandfén att hen (<--mouhaha) gör sitt jobb inatt annars blir det inget åka av på länge!


Jag ville ju inte missa det! <3

over and out.

//Meekatt...

12 kommentarer :

  1. Åh fina Alice! Det är STORT att tappa sin första tand! KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detta var iofs andra tanden - men ÄNDÅ!? ;) Kram!

      Radera
    2. Andra, tredje och fjärde blir man också löjligt glad över..:)

      Radera
  2. Åh stora tjejen, två tänder - Oliver är på g att tappa sin andra också, vad hände?! Min bebis!! Stoppa tiden!

    SvaraRadera
  3. Barnen passar på och göra sådana saker när man inte är hemma eller de är iväg. Första steget - hos mormor, första sammanhängande meningen - då var jag i London, osv osv. Det kanske är något instinktivt med mammor och barn? ;)Förbaskat retligt är det iallafall och man missunnar verkligen maken de där stunderna(för han bryr sig inte lika mycket som jag) ^^

    SvaraRadera
  4. HEj!
    Åhh goa tös. Man ser verkligen den skräckblandade förtjusningen i blicken =) Så fin!
    Kram
    Se nu till att bara njuta!

    SvaraRadera
  5. Hej hej!
    Ok =) Tänkte jag med när jag satt här o letade efter en på din ha ha. NU Såg jag ju den direkt LÄNGST UPP! Ha ha jag e nog faen blind.
    kram

    SvaraRadera
  6. Fiiin du är vännen! <3 Lilla skruttan då som tappar tand när du är borta. Hoppas du har det bra och får massa gjort och hinner njuta lite också! Puss och kraaaaam

    SvaraRadera
  7. Åh! Härligt Alice! Typiskt att man skall missa sånt!

    Tänkte vara lite ful, men jag undrar idag på min blogg hur andra föräldrar gör när baren träter och slåss eller gör något de absolut inte får. Har själv inte så många läsare - deras åsikter förringas icke men alltid bra med fler synpunkter tänker jag - att stoltsera över (än? Haha) så tänkte se om några här kanske kan tänka sig att gästa hos mig.
    Gillar inte sånt här fiske, känner mig sedan smutsig, men vad gör man inte när man är desperat....

    http://askmolnochrosaludd.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Syns lång väg att hon är både glad och stolt! Det ÄR stort att tappa tänder! Min Filippa tappade ju två för ca en månad sedan med bara en dags mellanrum. Jisses så fort de nya växer upp:-)! Hoppas nu tandfén har skött sig;-)! Snygga brillor. Klär dig jättebra! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  9. Ja vi väntar på 3:e tanden här hemma. Eftersom första och andra tappades för över ett år sedan blir ju detta som på nytt och denna gången tar de sååån tid...har vickat på 3&4:an i ett halvår haha.
    Kram och trevlig helg !!

    SvaraRadera
  10. Åh hände det hos dig också denna veckan. Vi verkade synkade på något sett.
    Det ÄR stort detta.
    Precis som du skrev hos mig ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!