onsdag 22 maj 2013

Gamla bröst, swingersklubbar & Göteborgslyx!

"Mammaaaa? Dina bröst börjar bli gamla!" Eeeh? Godmorgon hjärtat...har du sovit gott? (Kan man få vakna utan att bli förolämpad?!) "De ser liksom lite...ruskiga ut!" RUSKIGA?! Där åkte min framtidsvision om att härja fritt på swingersklubbarna när vi är 85 år gamla. Ser brösten RUSKIGA ut när man är 33...då är det nog fan kört. Men hon var inte färdig där! Jag reste mig upp och hon sa: "HAHA! Mamma?! Där var de ju! När du låg på sidan såg man inte att det fanns något i dem!!" Men skjut mig..?


Dags att väcka Elton och lämna på dagis. Sen gasar jag upp mot Göteborg för två hotellnätter, en massa skrivande och lite roliga möten. Egen säng och hotellfrukost på underbara Scandic Rubinen! Lite lyx i vardagen - yeyh! Jag tar mina ruskiga bröst med mig... Hoppas jag inte skrämmer iväg någon.

over and out.

//Meekatt...

10 kommentarer :

  1. Min 3.5 åring letade efter min en gång...
    Jag och mannen drar till Gbg imorgon! Utan barn!!! Ska bo på lyxhotell med eget spa fast ingen frukost. Jo men det kostar extra..

    SvaraRadera
  2. *asg* ja dom är försynta o finkänsliga dom små liven ;-)
    Men Du kan ju gömma det "ruskiga" en annan som ser ruskig ut hela jag har värre...ah nu har jag det.... "Pantburka".....

    SvaraRadera
  3. Brutal ärlighet när den är som bäst..
    Själv fick jag frågan "varför har du en spricka i pannan mamma".. Ja, undrar just vem som orsakat den.. ;-)

    SvaraRadera
  4. Aj, skrattar så jag fiser!

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Underbara unge! Ha det bäst med lite egentid och hotellmat nu! :)

    Vi hade förövrigt diskussionen innan duschen häromdagen varpå jag tyckte ungen kunde duscha först:
    "Men mamma, du ser ju alldeles förskräcklig ut! Det är nog bäst om du duschar först"

    Men tack då! Ungdjäfel! ;))

    SvaraRadera
  6. Haha de är verkligen brutalt ärliga de små! Mina barn kan slå till med "vad lååånga dina bröst är mamma!" Visst tack för den du! Kul att du får lite egentid! Du verkar vara i Göteborg hyfsat ofta. Hade varit kul att ses någon gång:-)! Jag bor ju i Lerum strax utanför och jobbar i Gbg. Ha ett gôtt besök i Gôtet den här gången och må mycket kreativitet flöda ur dina fingrar:-)!

    SvaraRadera
  7. Haha! Ja ifrån barn och alkoholister får man höra sanningen ;-) Mina barn har också kommenterat både mina bröst och min mage ett antal gånger! Skitungar!! Hoppas du får det UNDERBART i Göteborg babe! Det är du så VÄRD! PUSS

    SvaraRadera
  8. Du är allt en fin lite ruskprick du fining...... ;) Ha det bäst i stora Götet!

    Kramisar i massor

    SvaraRadera
  9. En kompis flicka klappade snällt sin mormor på de rynkiga gäddhängen och frågade om hon var gammal eller bara lite "jutten"? Barn är alltid ärliga..:)
    /Sarah

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!