lördag 4 maj 2013

Life is good!

NU är vi incheckade på fantastiska The Lodge i Veberöd. Tyvärr blev Mirka sjuk och Madde fick ändrade planer så det är bara jag och världens bästa Fnulan här men ÅH vad vi har det bra! Jag vill aldrig åka hem!


Fatta...så mycket säng och så lite barn! Life is good! Inga fötter i ryggen, inget ansikte på sängbordet och inget gnäll.


Ja, det var ju ingen hälsoresa vi skulle på...känner oss som hemma här Fnulan och jag! Champagne, godis, frukt och presenter ifrån Dharmazone. Som en bröllopssvit med lyx - och man slipper sexet, haha. Har i och för sig nyrakade ben men Fnulan har skitiga fötter...

Måste sova så att vi orkar släpa oss ner till frukostbuffén imorgon. Stackars oss. Verkligen. ;)

over and out.

//Meekatt...

7 kommentarer :

  1. Hahaha ni är för roliga! Njut nu i fulla drag och var bara Malin och Malin! De där hemma har det säkert toppen de också! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt ändå bara ni två med massa gott. Vilket fint rum, verkligen i min stil :)
    Kram fina ni!

    SvaraRadera
  3. Ser helt underbart ut! Ni har det bra! ♥

    SvaraRadera
  4. Ser härligt ut.Har aldrig varit där trots att jag bara har 1-1,5 mil dit.

    SvaraRadera
  5. Ha det rigtigt trevligt :D

    Kram

    SvaraRadera
  6. Är inte helt hundra på din typ av humor, men den
    här musikvideon kanske faller din i smak? ;)
    http://eriiza.webblogg.se/2013/may/har-ar-videon-jag-ar-med-i.html#comment

    SvaraRadera
  7. Ser härligt ut, både på din och Fnulasn blogg :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!