fredag 24 maj 2013

Sista dagen, Wordfeud & Nakenhopp?

Sista dagen i Göteborg och ja, jag längtar faktiskt hem till de små nu. Jag älskar verkligen den här staden (när jag slipper köra bil i den) men jag saknade lite kalla fötter i sidan inatt och hade ju gärna velat leka tandfé där hemma. Men jag har fått massor gjort så det känns bra! Nu ska jag sitta på dass och wordfeuda med öppen dörr en stund innan jag tar en dusch - med öppen dörr! Bara för att jag kan. Hemma är det liksom kört...

 
Efter duschen ska jag lägga plattången på golvet fast den är asavarm, ställa kaffemuggen på bordet utan att vakta den med mitt liv och sen ska jag hoppa lite i sängen - naken. För sån é jag.

Klockan tolv måste jag dock vara påklädd. Blir lite konstig stämning på mötet annars. Alla är inte lika bekväma med min nakenhet som jag, haha.  

over and out.

//Meekatt...

Det kommer in många beställningar på mina tavlor vilket såklart är jättekul! Klicka HÄR  för att se eller beställa dem. :)

3 kommentarer :

  1. Man behöver vara barnfri ibland just för att få lite perspektiv hur mycket anspänning det trots allt är med barnen omkring sig hela tiden. Hur mycket man än älskar dem så blir man trots allt en bättre förälder när man får pausa från dem ibland. Mina två snart fyra snart sex blev ju hämtade av mormor häromdagen på dagis. Då passade sambon och jag på att trädgårdsarbeta utan att bli störd i över två timmar. Sen tog vi en SEN och LÅNG vardagsmiddag med grillat och rödvin. Superskönt! Sen var jag väldigt långsam på morgonen men kom ändå iväg till jobbet i väldigt god tid när man bara hade sig själv att rå om. Men självklart var det helt underbart att få hämta de små trollungarna igår eftermiddag igen:-)!

    SvaraRadera
  2. Själv så sitter jag på tåget till Stockholm för en barn fri helg som inleds på Stockholm stadion och Bonjovi!
    Man behöver lite egentid ibland det gör åtminstone mig till en bättre mamma och fru😊
    Kram Annica

    SvaraRadera
  3. Haha! Underbar bild:) Den lånar jag! Super härlig blogg.. tack för att du är så ärlig.. storgarvar vaaarje gång jag läser!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!