torsdag 16 maj 2013

Supermorsan strikes again!

Det började så bra. Alice väckte mig, vi satte oss i soffan och tittade på TV en stund och sen gjorde jag "lyxfrulle" ( <--vinglas med yoggi, müsli, blåbär och lååång sked). Alice var jätteglad och laddad för veckans sista dag på dagis. Bubba (dagisnallen) var såklart med och åt frulle...


Sen slog supermorsan till...igen. "Vet du Alice! Jag kom på nu att detta är ju SISTA gången som Bubba är hos oss! Du slutar ju snart på dagis!". Här kom en "vad-i-helvete-säger-du-blick" och ett "VAAA?!" SISTA gången?!!!"

Alice tog sin Apelsin och sin Bubba och åkte ledsen till dagis. Var jag tvungen att kläcka ur mig det?! Haha, jag är en idiot...


I eftermiddag ska vi bjuda kompisen Hanna på fika i lekstugan. Det är ju Förskolans Dag och ALLT ska firas! Det har mamma lärt mig! 

over and out.

//Meekatt...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!