tisdag 16 april 2013

Pussy Wagon, Bankrånare & Påsättningar!

Igår blev Freddys "Pussy Wagon" såld. Äntligen har det fula aset lämnat vår uppfart, haha. Köparen verkade glad och nöjd och några planer på att ta loss bilen ifrån dekalen fanns inte. ;) Bye bye Pussy Wagon - tack för (o)trogen tjänst i vår familj. Hoppas de nya ägarna tar hand om dig och ger dig lyxegenskaper...som bromsar. 


2 000 kronor fick vi för den och de pengarna ska jag använda till att köpa strumpbyxor! Fattar ni hur bra det är att ha garderoben full av strumpbyxor?! Inte bara för att man kan ha dem på sig...eller klä ut sig till bankrånare med gristryne - man kan bli rik på dem! Igår la jag nämligen ut en klänning på en Blocket. En timme senare fick jag ett mail ifrån en man som skrev:

"Hej, säljer du även andra kläder?" Eeeh? Jag frågade lite trevligt om det var andra klänningar han sökte men fick till svar: "Har du inga använda strumpbyxor?" Jag trodde att han drev med mig och jag drev därför tillbaka. Han var allvarlig. Han ville köpa alla använda strumpbyxor jag ägde. Den enda vettiga förklaringen till det här är ju att han är en jäkligt flitig bankrånare?!


Nej, idag är det den 16:e april vilket innebär att jag är sent ute igen med att tigga till mig en påsättning av Freddy. Likadant varje år. Jag börjar med att pika lite lätt, sen tjatar jag och sen skäller jag. Sätt på för fan!!

Freddy: SNÄLLA - sätt på sommardäcken ikväll. Annars får jag börja sälja strumpbyxor för att finansiera böterna. (Och nej, jag kan inte byta själv. Jag har försökt och det slutade med att jag ville slå sönder bilen med en stor slägga. Det är fysiskt omöjligt för mig att få av skruvarna. Dock inte att slå sönder bilen. DET hade jag klarat lätt!)

over and out.

 //Meekatt...

6 kommentarer :

  1. Hahahaha som sagt var... undrar om det är samme snubbe som ville köpa strumpbyxor av mig ;)
    Fast han ringde ju då :) SUCK!!

    Men ett gott skratt fick jag iaf :)

    Kram och puss

    SvaraRadera
  2. Hahaha... ja, här får man alltid sig ett gott skratt.

    För 150 kr bytts däcken här på verkstan. Det är det värt för att slippa tjata eller göra det själv.

    SvaraRadera
  3. Du, det finns teleskopskaft som gör att även jag kan få loss bultar som min man dragit åt med fälgkors. Inte imponerad? Han är 105 kg muskler, jag är 47 kilo otränad benget... Om du vill slippa tigga om påsättning menar jag.

    Män med... hm, speciella preferenser verkar ha hittat din blogg. Undra vad de googlade på? :-D

    SvaraRadera
  4. hahaha underbar bild!! =D

    sv:Ja men precis. Väldigt bra att ha visitkort på sig! Nu har några svarat vart dom beställt om du vill ha tips. ;)
    Tack förresten!
    Kram!!

    SvaraRadera
  5. Haha! Menar du att han ville köpa använda strumbyxor? Haha! Jag dör! KRAM

    SvaraRadera
  6. Hahahahaha finns mycket konstigt folk minsann.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!