tisdag 23 april 2013

Förtvivlan, Maxikärlek & Smaskförbud!

Idag har Elton haft en riktig toppendag! Först var vi ute och cyklade lite på gatan...
 
 
 Jättemysigt...verkligen.

Sen provade vi nya låset som jag satt upp på grinden...

 Verkligen uppskattat...
  
Sen blev det en sväng till Maxi och ja - nu är det absolut viktigaste fixat inför helgens Barnmässa "Krakel & Spektakel" i Halmstad. Jag känner mig härmed förberedd:


Jag spenderade tre timmar i förmiddags med att jaga efter en grossist som säljer Geisha till bra pris. Det fanns en del som sålde men de tog omkring 175 kronor kilot!? Hallå! HUR är det logiskt? Sen åkte jag till Ica Maxi i Mellbystrand och TADAAAA! Världens bästa personal som ringer och jagar folk på lagret och plötsligt har jag tre lådor Geisha till helt vanligt "lösgodispris". Man kan alltid lita på Ica Maxi - det är ju det jag säger, haha. Bästa stället att spendera (Nu vet de ju att jag bor här i Mellbystrand och har säkert ett extra Geishalager bara för min skull?) Så ja, nu hoppas jag att det kommer förbi lite folk i helgen så jag slipper stå där helt ensam och tröstäta 9 kilo Geisha, haha. 

Ikväll ska jag och Freddy gå på bio - UTAN BARN!! Två timmar - helt ensamma!! Wiiiiih! NÅDE den jävel som sitter och smaskar bredvid mig ikväll i salongen! Tuggande på tuggummi, chips och hårda karameller undanbedes vänligt med förbannat bestämt! Till Freddys stora förtvivlan...så säger jag ifrån, haha. För sån é jag.

over and out.

//Meekatt...

8 kommentarer :

  1. MEEEEEEN MAAALIN!!!
    inte fan får du skriva påbloggen nu?! jag lovade migsjälv att INTE GÅ INhär o läsa förrns magen har fastnat på rätt plats efter min stora operation,för jag VISSTE DET!! man kan ju INTE skratta med enmage som e uppsprättad på både längden o tvären.. men vem fan kan låta bli o kika in här?! sluta röka kunde jag men hålla mej härifrån? nopp där gick gränsen! så nu har jag säkert skrattat upp minst 38 stygn! ne, nu går jag hem till min egen lilla blogg.. (lilla för jag har inte så många läsare som MALIN haha)

    SvaraRadera
  2. Haha, sådär har min 1,5-åring sett ut idag också. Hela dagen! Och igår, och i förrgår, och javisst ja, dagen före också... Visst är det roligt? :-)

    SvaraRadera
  3. Jag måste bara säga -Jag älskar din blogg o då automatiskt dig såklart!!!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Haha! En härlig dag med barnen ser jag :)
    Hoppas ni hade en trevlig bio-upplevelse och att Freddy slapp bli förtvivlad ;)

    SvaraRadera
  5. Hashaha lilla söta Elton, Milla ser inte så grinig ut men hon kan nog bara ett ord när jag ser på. Ordet är: taram...NEJ

    SvaraRadera
  6. Och vet du, den minen hänger kvar ända upp i 6-års-åldern och jag är så FÖRBASKAT trött på den nu ;)

    Men du, vad är lösviktsgodispriset på Geishor då?
    Och VAD såg ni på bion?
    Viktiga frågot detta ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  7. Jag är spänd på att höra hur många utskällningar du gav innan filmen ens börjat;) Jag är ju inte lite sugen på geisha nu!!!

    SvaraRadera
  8. Har du några tatueringar , isf kan du göra ett inlägg och visa upp ? :)
    Nu måste du in och kika på min nya tatuering i huvudet. Vad tycks ? :)
    ankpung.blogg.se

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!