onsdag 24 april 2013

Extreme Makeover!

Jag kände mig ovanligt ful igår och gick inom och bokade en tid på KlippKompaniet här i Mellbystrand när jag ändå var på Maxi. Jag tänkte att jag behövde piffa till mig lite inför mässan. För ovanlighetens skull så bjuder jag på lite bilder på eländet, haha:

FÖRE:

Ja, ni ser...det var verkligen dags för en Makeover. 

UNDER BEHANDLING:
Man är som sexigast i slinghätta...
Blonda slingor åkte i och ersatte "råtta" som var färgnyansen jag hade innan. Efter en hel del övertalning (<-- psykologi på högsta nivå i kombination med lite hot och smygklippning. Tack Katrin! Jag behövde verkligen det där!) åkte en MASSA hår av. Jag kom in och kände mig "utsketen ut en ko" och lämnade salongen nöjd med en riktig FRISYR! Det har jag saknat med mitt långa hår. Man ser ju alltid likadan ut när det är långt oavsett vad man gör det med. Nu - kan det till och med finnas chans för ett knullrufs!? Eller, ja...det kräver ju iofs att man har sex...men det finns ju CHANS! Bara det öppnar ju upp lite möjligheter, haha. 

EFTER:

 Påsarna under ögonen försvann dock inte. Inte ens med Instagram! Skitdåligt!


//Meekatt...

12 kommentarer :

  1. Blev ju himlarns snyggt det där!

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt!
    Va oxå till frisören igår & "piffade" alltid skoj med en frisyr.

    SvaraRadera
  3. Det blev ju supersnyggt!

    SvaraRadera
  4. Underbart!!!! Absolut skitsnyggt :-D

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Det påminner mig, jag skulle ju också boka klipptid. Om en månad är det dags för jobb (brööööl) och med andra ord förkasta mammatofsen jag bott i det senaste 1,5 året...

    SvaraRadera
  6. Jaha, så bara ny frisyr räcker inte för att få knullrufs? Fan, visste att jag missat något.

    Men du, snyggt blev det!

    SvaraRadera
  7. Supersnyggt! Jag skulle bannemej också behöva det där. Och eftersom jag endast går till frissan 2 ggr om året så börjar det bli dags då senast var i november. Haha jag är sunkig

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!