söndag 28 april 2013

Barnmässan i bilder!

En heldag med mässa, härliga människor och glada barn som ritat och pysslat i min monter. TACK alla ni som kom förbi idag och tack för alla fina ord! Jättekul att få lite ansikten på sina läsare. NU är jag helt slut! Imorgon kommer en längre rapport - ikväll bjuder jag på lite bilder:
Massor med trevligt besök i min monter! Yngst idag var nog charmtrollet Albert och äldst var garanterat min lilla fina farmor - som närmar sig 90 år! ♥ Här (nere till vänster) får även Bodil sina "5 minutes of fame" i min blogg. Säg hej till Bodil allihop! (Haha ♥)

Ja, hur coolt var inte det här besöket då!? Elton var dock lite skeptisk...

Alice, Elton och gamlafarmor
Alice fick jag SLITA ut klockan fem. Åkband för 70 kronor - billigaste barnvakten någonsin. "Mamma. imorgon...då ska jag köra båt 150 gånger, hoppa studsmatta 150 gånger, åka "ruffelkana" (<---haha) 150 gånger, rida på tjuren 150 gånger och sen ska jag kanske springa på vattnet i bollarna tre gånger...men där blir man faktiskt lite svettig." Hm, 70 kronor...har de verkligen tänkt över det där?
Elton diggade mest...och bäst! 

Mer trevligt besök! Tessan, Hanna & Hampus.



Dagens höjdare enligt Alice: BLINKANDE SKOR! Grabbarna i montern bredvid min säljer blinkande skor vilket resulterade i att Alice sprang ute till klockan halv tio och skrek "Titta mamma!! Titta nu!!" Skorna hittar ni HÄR. Tur att vi inte står bredvid Skånes Djurpark. Då vettefan vad vi kommit hem med. 

Ny dag imorgon! Mässa, Per Gessle signerar INTE skivor på Åhléns och förhoppningsvis hittar ännu fler besökare till Halmstad Arena. 

NU ska jag sova. 

over and out.

//Meekatt...

2 kommentarer :

  1. Blinkande skor? Förstår att hon är stolt! Så häftigt!!

    Synd att jag missade mässan, hade gärna velat träffa dig! Hoppas det kommer fler tillfällen!

    SvaraRadera
  2. Ohh vilka skor, fick med en rabattkod, 30 kr rabatt om man anger "krakelblink" i webshopen :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!