måndag 8 april 2013

And the winner is....

Tävlingen i samarbete med Lifequality Products är avslutad och vi har en lycklig vinnare av en svart 2-sitsig HUMMER! Tack för alla bidrag! Jag är VÄLDIGT glad att jag slapp uppgiften med att välja vinnare med så många bra och roliga bidrag!

 "Dunder och Brak, vilken Urläcker sak!!!

Vår lille Frej är född med gaspedalen i botten,
och med kärlek till bilar i hela kroppen,
den här skulle han aldrig lämna en meter,
för han är ju galen i allt vad brum brum heter,
att parkera i sängen under natten,
skulle han vilja, den lilla skatten!
Men Hummern skulle få stråla vid sidan av pappas enkla sak,
för Frej skulle putsa den energiskt både fram och bak!

We Looove It!"

 STORT GRATTIS till Petra Christensen & Lille Frej! Kör försiktigt i sommar!




over and out.

//Meekatt...

6 kommentarer :

  1. Jag kommer ALDRIG vinna något i hela mitt liv för jag rimmar så illa att man nog måste dricka stora mängde alkohol för att förstå hur jag tänker och eftersom jag tvivlar på att en jury sitter lagom flamsiga och fnittriga och väljer har jag aldrig en chans - SUCK ;.(

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till den lycklige vinnaren!

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till vinnaren, kom i håg att köra försiktigt
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni! Vi är helt överlyckliga här och vi tror nästan inte att det är sant! Sååå roligt! Vi ska köra mycket försiktigt!

    SvaraRadera
  5. Stort grattis!!! det var ingen dålig vinst!! :)
    Christina Frisberg

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!