tisdag 9 april 2013

Dummies, Vernissage & Tvångsnattning?

Kvällsnöje för dummies (<--föräldrar) - öva på att vissla och sortera pärlor. Vad hände med mitt liv?
Nedan ser ni resultatet av kvällens hårda arbete. Alice förbereder "Vernissage". Hon ska tydligen "sälja dem asadyrt för en femma eller så och spara pengarna till Kanarieöarna!" Smart tjej. Den vänstra är dock min och går till högstbjudande, haha. Om någon undrar så är det en kanin. Det var tydligen inte uppenbart...
 

Nu ska Elton tvångsnattas med Välling och "Godnatt Alfons"-boken. Freddy läser den VARJE kväll med världens inlevelse och Elton ligger bredvid och gapskrattar och ropar "KISSA!!" "PAPPA TITTA!!" "LEJOOOOON I ÅÅÅBEN!!!" "VAAAA È NALLEN???" Konstigt att ungen aldrig somnar...

over and out.

//Meekatt...

12 kommentarer :

  1. Har du provat att göra båda samtidigt? Vissla genom en pärla. (OBS!! Inget du bör göra med barnen i närheten...)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nej. Det får bli morgondagens projekt! ;)

      Radera
  2. Hahaha, jag trodde det var en utomjording.. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vafan? Man SER väl att det är en kanin?! ;)

      Radera
  3. Hur lägger man bud på utomjordingskaninen då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det går bra här! Du blir nog ensam så lägg ett bra bud! ;)

      Radera
  4. Haha, underbara ni!

    Säg till fina Alice att jag vill köpa en pärlplatta av henne! Ger 50 kronor för den fina ankan! :D

    Och var budar man på Kaninhelvetet? Hahaha!

    Kram på er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska jag hälsa henne! ;) Hon skickar den nog gärna för en 5-krona! De andra 45 kan jag ta för strykningen och vinet jag behöver dricka för att stå ut med skiten! ;)

      Oj, det blir budgivning på Kaninhelvetet alltså? Shoot! ;)

      Kram!

      Radera
  5. Kaninhelvetet är ju en klassiker...så inte så konstigt att de budas ;)

    SvaraRadera
  6. Blev nog mest förvirrad av kaninens outfit: En strap-on..? Love it ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart det är en strap-on. Mr Rabbit! Hahaha

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!