onsdag 3 april 2013

En trekant älskling?

Plötsligt händer det. Hallefuckinglujah säger jag. NU är det min tur! 

"Hej Malin! ;)

Jag såg på din blogg att du söker efter en härlig semester i vinter. Jag kan erbjuda dig det helt gratis. 

Jag heter Lars och jag bor sedan några år tillbaks i Playa del Ingles i en toppklass-villa med egen pool och helt fritt från insyn. Jag lever ensam men är långt ifrån just ensam. Jag har ofta trevligt besök i min villa och tillsammans njuter vi av livets goda. 

Jag är vältränad, har en fin och slank kropp och jag älskar att laga mat och ta hand om mina gäster på det bästa av sätt. Jag är utbildad massör och har en massagebänk på takterrassen. Jag är alltid brunbränd på kroppen och klär mig välvårdat och lägger mycket tid på mitt yttre. Jag är socialt kompetent, charmig, rolig och har en stor portion humor precis som du.

Jag är heterosexuell men närhet med män skrämmer mig inte. Kvinnor säger ofta att jag har talanger utöver det vanliga och en utrustning som imponerar. Det handlar absolut inte om sex utan om sällskap och trivsel i varandras närvaro.

Kvällarna kan bli lite tysta här ibland men trevligt besök med lust och god mat ger livet mitt mening. Jag tycker om att ta hand om mina gäster och det enda jag förväntar mig är ert sällskap. Kanske uppskattar du shopping? Jag tar dig gärna med ut på en rejäl shoppingtur så att du får skämma bort dig lite extra på semestern.

Jag bjuder er på en veckas boende på bästa läge med egen pool, god lagad mat, dryck och sällskap. Det finns egna rum till barnen och på kvällarna när de sover får ni NJUTA av egentid och livets goda i mitt sällskap. Tillgång till barnvakt finns vid önskan.

Hoppas vi ses i vinter! Väntar på ditt svar Malin. Kram Lars, din vän på Playa del Ingles."
(+ bild och telefonnummer)



TACK LARS! Inte en enda resebyrå jag har klickat in mig på har haft alternativen "vuxna", "barn" och "prostituerad". Så jävla dåligt! Jag menar - vad är det för rättvisa?! Alla ska väl kunna åka på semester?! Även en "sån som jag"?

Dock blir jag lite besviken här... OM nu detta är mitt "Pretty Woman-moment" i livet...(och du är Richard Gere...och prostitution helt plötsligt är ngt fint!?) - varför vill du inte ligga då?! Jag får shoppa och bo fint och äta gott...men "det handlar absolut inte om sex"?! Jag blir fan besviken.

Att närheten till män inte skrämmer dig är ju skönt. Det hade varit jobbigt att gå genom livet och vara livrädd för män. De finns ju ÖVERALLT. Gällande din imponerande utrustning och dina talanger så blir man ju nyfiken. Kan det vara så att du är en JÄVEL på simhopp och att du har årets coolaste badleksaker i poolen till barnen?! Man undrar ju. Kanske har du en Pussy Wagon du med?! DET hade impat på mig! Vill du förresten köpa en Pussy Wagon så klicka HÄR. Jag skulle kunna ta med den när vi kommer!

Slutligen. Jag misstänker att du inte har egna barn? Du förstår att när "barnen har somnat och föräldrarna kan ägna sig åt egentid..." - då är föräldrarna DÖDA - och det utav "livets goda" som lockar mest då är sömn. Barnvakten lät dock inte fel. Vi kanske återkommer gällande just den biten!

Ha en härlig vinter Lars!

over and out.

//Meekatt...


20 kommentarer :

  1. Ha ha!
    Ja ja ja det är dit ni ska.
    Jag kan förstå att det lockade mera än en allinclusive i Egypten ;)

    Ha en trevlig resa ner hir och jag kommer DEFINITIVT och hälsar på er. Jag blev nämligen också sketanyfiken på denna hyresvärd...

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  2. Hahaha men gulliga och söta Lars! Vilken fin gest att erbjuda sitt hem och sig själv för att ni ska få ha en avkopplande semester. Jag tycker att ni ska nappa på det här! O slår det fel o han trots allt inte har roliga leksaker i poolen, kan ni ju alltid söka upp ett hotell i närheten.

    Lycka till Kramar Elin

    SvaraRadera
  3. Gud vad jag blev nyfiken. Talanger utöver det vanliga? Han kanske är gör eget geishagodis? Friskt vågat hälften vunnet. Vi är mitt uppe i resebokande, det blir första resan med tre barn och förmodligen Turkiet för tredje gången.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att du borde lägga ut Lars nummer här på bloggen åt oss andra slitna småbarnsföräldrar i behov av sovande barn och egentid. Eller nej, du skulle kunna lägga upp ett excel-dokument med alla årets vinterveckor så fick man boka in sig hos Lars, först till kvarn så att säga. Du sköter kontakten med Lars och vi andra bara njuter, se till att ta prosti..provision.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter perfekt... Jag har hört att man kan tjäna på på att vara en Bordell Mamma! ;)

      Radera
  5. Creepy...jag tycker du ska betala för din resa du:-)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Haha men vilket generöst erbjudande! Hur kan ni ens överväga att nobba?

    SvaraRadera
  7. Satsa på att boka genom dansk resebyrå istället - tydligen kan man spara många tusenlappar på det viset, åtminstone om man ska tro mina kollegor. Närmaste (stora) flygplats är väl ändå Kastrup?

    SvaraRadera
  8. Lars får gärna skicka en inbjudan till mig om ni, mot förmodan, skulle tacka nej. Jag är en pigg, vältränad, golfande seniora med hyggligt utrustade hjärnvindlingar och välutrustad vad beträffar hyllputet. Dessutom har jag pengar i madrassen som kan komma till användning under vistelsen. Lars välutrustade paket behöver inte göra sig besvär. Det kan få välbehövlig vila under min vistelse.

    SvaraRadera
  9. Hahaha! Det var både läskigt och helt underbart fräckt. Jag garvar som bara den nu. Nappa på det! Du får sälja ut Fredrik sen när du har shoppat klart och dricker vin på terrassen. :)

    SvaraRadera
  10. Haha! Det jag undrar är om man måste vara gift för att få ekivoka erbjudanden som det där... :)

    SvaraRadera
  11. Herregud! Jag döööör va roligt... :D :D :D Slå till vettja! ;)

    SvaraRadera
  12. OMG! Shit pommes frites! Haha

    SvaraRadera
  13. Hahahahaha, hahahahaha, öh haha. Kan faktiskt inte komma på något att skriva men kul var det :P

    SvaraRadera
  14. Oh my god! Man upphör aldrig att förvånas över vad människor kan kläcka ut sig. Jag får önska er fortsatt lycka till med semester letandet då jag antar att detta inte är ett tänkbart alternativ :). Är själv sugen på en resa till värmen, men blir alltid snål när jag kommer på annat som jag kan köpa för pengarna och sedan ha kvar :P. Våra vänner är less på att vi aldrig tar oss iväg, så till bröllopspresent fick vi resecheckar. Jag känner pressen.

    SvaraRadera
  15. Wow vilket erbjudande! Varför får inte jag sådana tro ;) Eller förresten, ganska skönt att slippa fundera på hur man ska göra, för det här måste ju vara värsta chansen! Eller not..eller?
    Misstänker att Lars är lönnfet och skallig och allmänt läskig:) Undrar lite över var man är brunbränd om det inte är på kroppen bara? Hm...tja, du har lite att fundera på nu ;)

    SvaraRadera
  16. Oj! Är denna Lars Gud eller låter det bara så? :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!