söndag 14 april 2013

En nöjd liten utställare!

Ja, då var dagens efterlängtade Vernissage över. En lycklig 5-åring räknade mynt och åt bakelser och dagen inbringade 200 glasskronor till Kanarieöarna. Sen att mamman bjöd på champagne, vin, bakelser, kaffe, rulltårta, chokladbollar, drömmar och choklad har vi inte med i beräkningarna, haha. Detta var ju Alice stora dag!  ;)

Den finaste som finns! Till och med pärlor i håret!

Utställningen

 Nyfikna besökare, haha. TACK Inger, Kjell, Farmor, Tom & Sara för att ni kom!
 
 Elton hade annat för sig idag, haha.

 Nöjda kunder med nya fina halsband!

 Så här chockartat glad blev Tom över sitt inköp, hahaha.


over and out.

//Meekatt...

18 kommentarer :

  1. Så fint du fixat! Tycker du är hur duktig som helst och hittar på för att få barnen nöjda och vardagen lite roligare. Kan säja att du slår mig med råge, och då är jag utbildad pedagog, ha,ha...
    Man ser verkligen hur hon strålar över sina fina alster.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Haha, man har sina ljusa stunder! ;)

      Men ja - hon var väldigt glad och stolt idag! <3

      Kram!

      Radera
  2. Haha, älskar den chockartat glada kunden! Priceless!

    Vilken toppendag du fixat! Underbart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Tom var jätteglad över sitt nya halsband, hahaha.

      Radera
  3. Vilken underbar mamma Alice och Elton har. Jag är stum av beundran <3 Kram/ Marita

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig klänning dottern din har. =) Vart hittar man en sån? (och hur får man på klänning på bångstyrig 4åring?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, jag vet! Jag älskar den!! Vi köpte den på Lindex förra hösten så den finns nog inte kvar. Alice älskar såna klänningar så det brukar gå enkelt. Värre med jeans, haha. Men ja - hot och mutor? ;)

      Radera
  5. Snart platsar du in i präkigaföräldrar.se

    SvaraRadera
  6. Åh, vad jag önskar att man var lika engagerad! Du är bra du katten! Och kravallis är vansinnigt söt minsann..
    Den där Tom går ju inte av för hackor heller! Haha!

    Nu ligger du förresten bland mina länkar på bloggen - bloggkärlek och allt det där du vet! :)

    Ha en fin vecka nu!

    SvaraRadera
  7. Underbart...ja underbart engagemang!!!

    SvaraRadera
  8. Supermorsan!!

    Fnissar lite när jag ser att du dukat med "Maria björnbär"-koppar. Har inte alla tjejer födda på 70-talet sparat på dessa?? Jag har också ett helt sett i skåpet. De får dock sällan se dagsljus numera. ;-) Kanske dags att damma av dem?

    SvaraRadera
  9. Ah så häftigt! Vilken fest, jag blir riktigt imponerad!
    Den där Tom har jag haft som elev, haha kul att se honom bidra till tösens resa =)

    SvaraRadera
  10. Åh supermorsan! Nu fick jag komplex...
    Fast jag pysslade med mina grabbs, vi gjorde en vulkan till deras dinosaurier ... Hönsnät, tidningspapper, tapetklister, färg ... Voila! Själva tillverkningen var roligast, tror aldrig de lekte med den....
    Kram och ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  11. Skönaste familjen!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  12. Åhh.. hon är ju så söt så man får hål i tänderna <3 och vilken GREJ med ett vernissage, mycket imponerande =)

    SvaraRadera
  13. Vilket leende, det riktigt strålar om henne, LYCKAN är väl total :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!