lördag 3 november 2012

Varning för mina barn!

Ja, då tar jag med mig familjen och åker på mässa i Malmö. "Varning för barn" heter mässan och det är ju passande! Man undrar ju - visste de att mina två huliganer skulle dit?! Okej att Elton är ett vandrande magsår nu för tiden men man behöver ju inte varna hela Skåne?!
Till Alice stora förtjusning så står "Kaninhoppning" på programmet. Vi skulle kanske ha tagit med oss Kaninhelvetet? Vem vet, hon besitter kanske oanade kunskaper. Jag tror att hon är ett ämne för MTV...helt klart.

Men först ska vi hjälpa mina småsyskon att flytta. Freddy har laddat kroppen med Havregrynsgröt och jag med 100 gram Geisha. Jag har hört ryktas att flytthjälpande kan jämställas med ett rejält träningspass och JAG vill inte bli rynkig såhär till jul! Nej, nu gäller det att hålla volangerna spända...och julskinkan slät och fin! 

over and out. Och varning för MINA barn idag!?

//Meekatt...

8 kommentarer :

  1. Hmm... är där inte en sådan där lekluda som man kan slänga in ungarna i som de har på Maxi... så du kan gå i lugn och ro och titta runt :P Och hämta ut dem när du är klar? *fniss*
    Have fun ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hela mässan är en "sådan där lekluda", haha. Dock måste föräldrarna vara med. Dåligt! ;)

      Radera
  2. Klart man måste göda sin fina kropp :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Här började vi dagen med cola och kaffe .. men hjälpte det?
    Nej, jag bidar min tid tills kvällen och baginboxen som står i svalen och skriker! ;))
    Lycka till på mässan hörru! ;)

    SvaraRadera
  4. Hej hej!
    tack goa fina du!
    Hoppas ni har haft en fin fin dag på mässan.

    kram kram

    SvaraRadera
  5. Visst är det härligt med ett bestående magsår så fort man ska ha en trevlig stud med sina barn. De blir bara bätre ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!