söndag 18 november 2012

Att jag aldrig lär mig...

...att hålla truten. Tack älskling. Jag längtar...verkligen. Har alltid drömt om att få ligga och vresa framför en främling som rycker upp mitt könshår med våld. Så tack...


Men!! Det som är POSITIVT här...är att jag såg att de även hade en MANLIG variant av den brasilianska vaxningen ("vaxning av pung, penisrot och skinkor/runt anus") på salongen ifråga. Så ja, jag har ordnat barnvakt och bokat tider åt oss om två veckor - För sån é jag! 

Det ska bli jättemysigt! Egentid...barnfritt...och lena rumpor! Tack igen älskling för en jättebra idé! Längtar redan efter vår mysiga date!

over and out.

//Meekatt...

31 kommentarer :

  1. Hahahaha :) Låter UNDER bart *fniss*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, aj. Men ja, gör han det så gör jag det! Haha

      Radera
  2. Hahaha, vad mysigt det låter!!!! ;-)

    SvaraRadera
  3. hahahahahah

    Då har du bara 98 av 99 saker kvar på listan att göra innan man dör!! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag har nog gjort minst 50 saker på den listan redan! ;)

      Radera
  4. JÖSSES!
    Vilken hämd.
    Killar är ju så mesiga med sånt där. Älsklingen börjar nästan att storböla när jag rycker näshåren som han missat ;)
    Medans jag kör med dipilatorn både kors och tvärs, ja kanske inte just i näsan då, utan att så mycket som att blinka.
    Men precis I mufflan, för här talar vi ju Braziliansk vaxning och då ska typ ALLT bort, har jag ju INTE provat att köra med depilatorn.

    Du får rapportera om huruvida man ska våga sig på det där till sommaren. Nu får håren vila lite ett tag under vintern och växa till sig.

    Synd att ni inte var på väg hit ner, nu när ni kommer att vara så strand-fixade ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lovar att rapportera, haha. Man kanske kan filma Freddy med mobilen?!

      Radera
  5. HAHAHA ! vilken jäkla tur man har om man är gift med dig lixom ! alltid nåt nytt och spännande ! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, hämnden är ljuv...sägs det ju! ;)

      Radera
  6. Efter det kan ni ju köra Pole dance!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, vilken syn! Min blekfeta kropp runt en stång!? Nej...men Freddy kan köra!

      Radera
  7. Haha! Och dag tre när det börjar klia så kan ni klia varandra i rumpan! :)

    SvaraRadera
  8. Men kära vännen, ska jag komma och hålla dig i handen????
    PÖSS på en hårfri rumpa!

    SvaraRadera
  9. Enligt Fråga Olle så var Brasilianskt att spara en bredd på två fingrar... huuum. Åker man dit så skall allt bort tycker jag iallafall :) Hoppas han gillar er dejt, ha ha ha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gäller det mannens anus med?! Hahahaha

      Radera
  10. Namnen i söder :)18 november 2012 kl. 19:08

    Hahahaha... min käre man lovar att aldrig ge mig ett sånt presentkort...
    Ser fram emot att få höra allt om denna romantiska date... :)Hahaha.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fegis! ;)

      Lovar att uppdatera er i ämnet!

      Radera
  11. HAHAHAHAHAHA!! Du är fan inte klok katten! Love it!

    SvaraRadera
  12. Svar
    1. Eller hur?! En riktigt romantisk date...typ.

      Radera
  13. Det kan man snacka om kärlek , dela på allt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, precis! Allt för den man älskar...

      Radera
  14. Före och efter bilder fåse om man ser någon skilnsd.HA HA HA HA HA HA

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha! Lovar att fota Freddy både före och efter! ;)

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!