tisdag 13 november 2012

Slutet är nära...

 
//Meekatt...

20 kommentarer :

  1. Skickar en hel hög med tröstekramar! <3

    SvaraRadera
  2. Det är då man vill höra trummor och orden taaadaaaa lager två....

    SvaraRadera
  3. Berätta berätta. Det ser ut som inte mindre än TRE olika fyllningar. Ungefär som Polly. Vad smakar de?

    Hälsningar
    Yohanna
    som skickar med en länk om nån skulle bli sugen att vara med:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/november/real-life-julpyntning-2.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mandel, Vanilj och orginal! <3

      Radera
    2. Ååååååååh, det blir svårt att hålla sig tills på lördag med chokladätningen ;)

      Radera
  4. Ååååårh hvor synd :(
    Jeg har aldrig smagt Geisha, men er godt nok blevet nyfiken på dem :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ALDRIG SMAKAT!? Men kvinna...det där är ju inte hälsosamt! Maila mig din adress så ska jag åtgärda detta - omedelbart! ;)

      Radera
  5. Samma dag jag bestämde mig för att sluta äta choklad kom en jäkla geisha på posten med glossybox, det var rätt kört den dagen kan jag säga

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, heja Glossybox! De räddade dig ur en kris! ;)

      Radera
  6. Haha, igår på jobbet var det en kund som frågade om vi hade "bantningschoklad". Vi fattade inte alls vad han menade, men kan det vart denna han menade? ;)
    Kram Yramamman

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, måste vara denna! All denna träning i käkarna... ;)

      Radera
  7. Vad taskigt är det "någon" som bara lämnat kvar en enda och den kan ju inte ligga där alldeles själv... ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!