onsdag 14 november 2012

Radio, Fettsugning och Whiskeyröst!

Inte nog med att Alice hela tiden påpekar hur min kropp ser ut... Dessutom ringer de ifrån radion och frågar hur jag ställer mig till fettsugning?! Vill universum säga något till mig så vill jag bara påpeka att JAG LYSSNAR INTE! ;)

Trevliga gänget ifrån P4 Morgon Halland ringde och väckte mig klockan halv sju med frågan "I samarbete med Familjelivssajten har det gjorts en undersökning där det kommit fram att 62% utav mammor i åldern 18-30 år vill plastikoperera sig. Hur känner du för det?". Eeeh..? Kan en tjockis få vakna först? tänker jag, haha. "Hinner jag dricka lite vatten först?" frågar jag med min nyvakna whiskeyröst á la nyvaken och förkyld. "Ja då, det är 1,30 kvar innan låter är slut!" Men skjut mig?!
Men ja, det gick nog ganska bra det där, haha. Som vanligt pratar jag först och tänker sen. Jag hoppas att Halläningarna inte satte morgonkaffet i fel hals när jag började prata om mina långa bröst!

Men ja, mammakroppen...eller kvinnokroppen förändras ju...

(Nej, det är inte jag. Jag har längre bröst.)
 
Nu ska jag väcka Pippi Långstrump!
 
over and out.
 
//Meekatt...


11 kommentarer :

  1. Ja den där undersökningen på familjeliv är säkert väldigt representativ :) Har aldrig ens funderat på att vara med på den. Har liksom ingen lust eller tid att lägga på att sitta och svara på såna frågor...

    SvaraRadera
  2. Känns väldigt tillförlitligt med en undersökning från familjeliv, verkligen ;-). / Nettan

    SvaraRadera
  3. Men jag hittar inte radio intervjun. Röv !

    SvaraRadera
    Svar
    1. http://sverigesradio.se/sida/ljud/4256427 (Spola till 21:00) ;)

      Radera
  4. HALV SJU på morgonen!
    Är de inte kloka?
    När börjar de att jobba?

    Klart att man bara får tokiga svar omman frågar på FL samt ringer till folk när de sover ;)

    Såååå Malin, hur ställer du dig till fettsugning? Och då menar jag inte att sitta och suga på en Geisha ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  5. Haha, hörde dig! Du är underbar! Hur kan man VAKNA rolig?!
    Hoppas det gick bra med Pippi imorse!

    SvaraRadera
  6. Haha! Du är underbar! Måste gå in och lyssna på klippet! KRAM!

    SvaraRadera
  7. Var inne och lyssnade på klippet och du är så himla bra. :)

    SvaraRadera
  8. Jag sitter alltid med ett stort flin på läpparna när jag läser dina inlägg. Helt klart allvarlig konkurrent till Monas universum! Har gjort "reklam" för dig både på fejjan och min blogg, så att andra också hittar till medicinen mot tråkighet :)

    SvaraRadera
  9. Namnen i söder :)14 november 2012 kl. 20:38

    Hahahaha.... underbara du.... Oslagbara kommentarer...
    Blev det något firande av ostkakans dag?!?!?

    Kramis

    SvaraRadera
  10. Haha älskar den bilden!
    Men kolla in vad lillgrabben gjorde för konstverk av Simpsons här hemma då:
    http://madamehoffa.se/2011/november/hur-vet-man-om-ens-1-aring-har-tittat-for-myc.html

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!