tisdag 6 november 2012

Mobbning, Fetton & Skam!

Jag brukar vara väldigt noga med att inte lämna ut någon här på bloggen. Men det går till en viss gräns...när jag liksom inte kan hålla tyst. Sån é jag!

Katrin Zytomierska - Vafan är det här?! Du har ett ansvar som offentlig person. Man får fan inte uttrycka sig hur som helst och ja, jag blir upprörd! Inte bara för att jag är TJOCK...eller "en best" som du skriver...utan för att det finns SÅ många unga tjejer och killar som lider av dåligt självförtroende i den här världen. Många utav dem ser upp till dig...och det gör mig lite illamående just nu. Dessutom ägnar du dig åt mobbning och personangrepp utan hejd i ditt inlägg. Skämmes ta mig fan Katrin!   

"Det som är negativt är alla överviktiga brudar som väger närmare hundra pannor och som sen bantar ner sig till 70 och så var det bra så. Varför?! Varför slutar man att träna och äta rätt bara för att man ser ut som en människa och inte som en best? Varför kör man inte på och bantar ner sig till att väga 55 kilo och vara snygg när man ändå insett vikten av att se ut som folk?" (Katrin Zytomierska) <--länk

Ett helt inlägg med påhopp, personangrepp och mobbning. Min 4-åring är klokare än du...


(Nej, egentligen ska man inte länka till sån skit och bjuda på trafik..men jag tycker att folk (= finest) ska få upp ögonen för vad de levererar...)

over and out.

//Meekatt...en tjockis som faktiskt tycker om sig själv!


32 kommentarer :

  1. Ja fy fan vad förbannad jag blev! Hoppas hon får lov att be om ursäkt offentligt! Man FÅR inte säga vad som helst bara för att man kan.

    SvaraRadera
  2. Förstår din frustration, men det är bättre att inte länka, för då läser inte fler folk hennes blogg vilket gör att hon tjänar mindre på den..

    SvaraRadera
  3. Min reaktion när jag läste länken till denna "fantastiska" människa var...SUCK! Men kanske hon ska träna mindre och tänka mer?

    SvaraRadera
  4. En gång för länge sedan lovade jag mig själv att sluta läsa Katrins jävla dravel, och jag har inte saknat henne en enda sekund. Hon är bara helt jävla dum i hela huvudet. Dessvärre är det så att ju mer vi förfasas och läser, desto kändare blir människan och desto mer inflytande får hon.

    Jag tycker vi ska tiga ihjäl hoppan.

    SvaraRadera
  5. Helt rätt att du hänger ut henne! Man undrar ju om allt förstånd rann ut i samband med att LCHF gjorde entré eller om hon kanske alltid varit så här elak? Det är dock sorgligt att se alla vidriga och högst osakliga kommentarer i kommentarsfältet. Det är inte bättre det än att kritisera tjockisar. Nätmobbing är lika illa och bägge sakerna är dåliga fenomen för unga att ta efter.

    Undrar varför inte finest stänger ner bloggen? Det har ju helt ballat ur alla kategorier....

    SvaraRadera
  6. Hejsan! Läste också hennes helt jävla horribla blogg!! Blir lika upprörd som du....flåt uttrycket nu, men en dum jävla 08 är hon!
    Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Med all respekt! Du kan inte dra ALLA 08 över samma kant. Det är något som vi 08 får dras med hela tiden. Jag som är 08, tycker också att K.Z blogg är fruktansvärd. Inte bara det hon skriver utan att hon också i bilden har med sig sonen som pekar finger. Snacka om att förstöra sitt barn från födseln. Det finns alltid människor som är för eller emot. Den bästa kommentaren var från hennes f.d hemkunskapslärare som undrade hur det stod till med K.Z. Tyvärr är hon en person som aldrig kommer att skämmas över vad hon säger/skriver. Det kunde man redan läsa när hon var ihop med sitt ex. Hans syn på medmänniskor var exakt samma som hennes. Visst man man vara förbannad, men man behöver verkligen inte trycka ner människor för det, oavsett var de kommer ifrån. Vänliga hälsningar Mona

      Radera
  7. Hon har skrivit och sagt mycket galet i sina dar, men det här tar fan priset!
    Maken till dumhet!!

    SvaraRadera
  8. Jag brukar bara lyssna på Katrin Zytomierska när hon är med i P3...

    SvaraRadera
  9. Bloggportalen har en ny besöksräknare och alla som har installerat den (inkl Katrin) verkar ha fått jättemycket lägre besökssiffor på Bloggportalen. Katrin har rasat ner till typ plats 40 på topplistan, så hon har nog lite panik och raggar säkert besökare genom att skriva provocerande inlägg. Idag skriver hon att hon plankar på bussen, men i Stockholm åker man gratis med barnvagn så hon plankar inte alls, och återigen försöker hon bara provocera för att få besök.

    SvaraRadera
  10. All mobbing, såväl irl som på nätet är så patetiskt. Och biter den onde själv i baken vad det lider.

    SvaraRadera
  11. Jisses!
    Är det sant?

    Jag var inne hos henne för LÄÄÄÄÄÄNGE sedan, EN gång, och läste ett inlägg omvarför vi kvinnor skyller på graviditeter för att få vara tjocka. Eller något sånt. KOmmer inte riktigt ihåg och har letat jättelänge för att hitta tillbaka till samma inlägg.
    Inklusive skrivit och frågat henne.
    Inget svar.....naturligtvis.

    För då, precis som nu, så blir jag helt PERPLEX. Är detta sant? Tycker hon verkligen detta?
    Det är ju helt ofattbart.

    Då, och nu IGEN, så belutar jag mig för att ALDRIG mer gå in där och läsa igen.
    Jag mår bara dåligt.

    BLÄ!

    Hälsningar
    Yohanna, som skiter totalt i om folk har njutningsvolanger eller inte ;)

    SvaraRadera
  12. Nååå hen!!!! Jeg var derinde et par gange for længe længe siden!!!! Det var ligesom NOK :(

    SvaraRadera
  13. NÄ! Hon är bara en liten osäker människa som får sin självkänsla av att att trycka ner andra. Jag tycker synd om henne. Stackars sate...

    SvaraRadera
  14. Så, hennes läsarantal har sjunkit dramatiskt och hon blir desperat. Funderar och funderar på hur hon ska få upp läsarantalet. "Det måste vara något som upprör folk, vad blir folk arga över? Jo man får inte hacka på överviktiga". Hon sätter sig, knattrar ner några rader, trycker på sänd och BOOM läsarsiffrorna skjuter genom taket. Jag skulle säga att hon har lyckats med det hon var ute efter, läsarsiffror.
    Att hon gav sig på överviktiga tror jag var en slump, det var väl det ämnet hon kom på först.
    Nej, nej ,nej, jag är inte på hennes sida. Mobbing är fel oavsett anledning. Givetvis ska man inte gå omkring och häva ur sig sådana dumheter, saken är ju att hon gör det inte för att hon är korkad, hon gör det för att få läsare. Och hon kommer garanterat att få många fler efter alla länkar och alla som sprider dumheterna muntligt.
    Vill du verkligen ha stopp på henne så tig ihjäl henne. Länka inte till henne, prata inte om henne, uppmuntra inte dumheterna.
    Hon bryr sig inte det minsta om vad ni tycker om henne så länge som varje klick in på hennes blogg genererar pengar.

    SvaraRadera
  15. Finaste Malin - Katrin är verkligen en idiot. Trots att hon har en massa pengar och tillgång till plastikkirurger ser hon ju ut som hon gör. Förstår att man då blir mäkta deprimerad och behöver dränka sig i trösten att man i alla fall har en blogg som säkert en hel hög 19 åriga tjejer följer.

    Hon är så otroligt patetisk så det gör ont. Och ännu värre är marknaden som vädrar pengar att tjäna och därför hypar henne. Jag har konsekvent slutat lyssna på program som har med henne i radio, jag tittar inte på tv-program hon är med i och jag köper inte tidningar hon figurerar i. Däremot slog det mig nu: vi kanske borde mailbomba henne med foton på våra groteska kroppar i bikini?? Då kanske hon kvävs och dör av sin egen spya? ;))

    Kramar på dig <3

    SvaraRadera
  16. Det finns två sidor som man ska sky som pesten, den ena är självklart FL och den andra, minst lika självklart Katrins blogg...

    Allt hon skriver gör hon ju för att väcka uppmärksamhet, för att dra publik. Och det är ju inte första gången hon klankar ned på "fetton". Det är enkelt att hålla sig smal när man har råd med barnflicka och personlig tränare och dessutom bara har ett barn... Sedan tror jag inte att den här tjejen mår riktigt bra. Ingen ursäkt alls för att kränka andra människor men ändå...

    Kram

    SvaraRadera
  17. Ärligt, vem skulle vilja byta liv med henne? Tänk att få vakna upp och vara i hennes skor? NEJ TACK.

    SvaraRadera
  18. Ja, man blir bedrövad!
    Som att man per atuomatik blir lycklig och framgångsrik för att man väger 50 kg?HUR många vuxna gör det??? Inte ens min 16 åring gör det och hon skulle behöva sitta still och äta grädde! ;-)
    Och personen på bilden hon refererar till ÄR inte ens tjock! Sund, skulle jag säga.
    I mitt fal är det vad det handlar om.
    Att man själv är nöjd och mår bra! Sen ska andra skita i hur man ser ut! Men det är väl så, att om man inte är pinnsmal, då ska man "lida" för att det är så. Att man kan trivas med att inte väga 50, är tydligen jätte märkligt!
    Själv skulle jag aldrig någonsin träna en minut för någon annans skull. Och "banta" går jätte bort. ("fetbort? ;-))
    "man pratar som man har vett" brukar min mamma säga! ;-)

    SvaraRadera
  19. Åh var det HON som hade skrivit sånt djävla mök? Jag som har köpt hennes bok och faktiskt tyckt att hon har verkat ok. Nej tack nu tar jag bort henne från Instagram också! KRAM!

    SvaraRadera
  20. om ni missat Katrin i "Carpe Fucking Diem" ;)

    http://sverigesradio.se/sida/sok.aspx?q=Katrin&programid=4335

    SvaraRadera
  21. Hahahahaha. Hellre tjock än efterbliven.

    SvaraRadera
  22. Hjärnan behöver kolhydrater för att fungera. Det är ganska uppenbart i Katrins fall...

    SvaraRadera
  23. Härligt att ngn mer än jag inte gillar den människan, iaf inte hennes sätt att uttrycka sig som inte är okej ngn stanns.
    Har dessutom hört historier om henne på mitt förra jobb, hon har själv inga problem att hänga ut folk så till den grad att det faktiskt är brottsligt !
    *Suck*
    Mvh

    SvaraRadera
  24. Tack för att det fortfarande finns VETTIGA människor kvar i den här världen och lyckligtvis så bloggar även dom få normala som finns kvar och du är en av dom Meekatt! Man får liksom hopp om mänskligheten när man läser i din blogg. När man läser andra bloggar, som den du nämnt ovan så minskar genast hoppet igen!

    SvaraRadera
  25. Hon är fan inte klok, men hennes mål är uppfyllt, hon har återigen fått uppmärksamhet!
    Man kan inte ha en sådan åsikts-tourette, hon saknar mer empati och inlevelseförmåga än vad min aspergerbonus gör.

    SvaraRadera
  26. Jag har aldrig någonsin varit inne på hennes blogg och det här visar ju bara att jag gjort rätt haha. Det handlar bara om att få besökare. Så korkad kan ju ingen vilja vara frivilligt menar jag. Elle fasen vet, det kanske finns undantag. Jag tror hon lider av en allvarlig psykisk sjukdom. En fobi alltså. kan inte hitta någon annan förklaring.

    SvaraRadera
  27. Du, jag var tvungen att blogga lite om detta också.
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/november/har-regnar-det-idag.html

    Speciellt som jag såg klippet i morse på nyhetsmorgon, när han programledaren säjer till Kat. att SATS:s chef tycker nog inte om dig.
    Och därför inte ville komma till programet.

    Ha ha vad jag fnissade.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  28. din idiot skriv inget om jesus!!!! din idiot......

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!