fredag 29 mars 2013

Vem vill inte ha en HUMMER?!

Jag har alltid tyckt att HUMMER är en skitcool bil. Jag har önskat mig en i födelsedagspresent så länge jag minns...men det har inte hjälpt. Freddy har inte alls insett det roliga med en monsterbil. Men jag ser ju det framför mig... Fatta bara parkeringen utanför Gekås i Ullared - men en HUMMER! Mouhaha! Game on Toyotarövballar - här kommer Meekatt och KÖR ÖVER ER! För sån é jag?

 
Jag kände att det var dags nu. Jag har ändå eget företag...och en image att leva upp till. Man vill ju trots allt synas och en HUMMER drar onekligen till sig en hel del uppmärksamhet. Dessutom - jag förtjänar en sån!? Man lever bara en gång! Jag förtjänar att sitta här inne och titta ut på uppfarten och se en sprillans ny blänkande kaxig HUMMER, eller hur?! Jag måste kunna ta mig till kontoret i strandhuset med lite stil. Mitt fula beiga Kinderägg drar knappast till sig blickarna. Eller jo, de gnisslande bromsarna drar i och för sig lite uppmärksamhet till sig...

Nu står den här ute. En röd HUMMER. Lyckan är ENORM. Det är mitt arsle också. Fan. Men barnen är hyfsat nöjda med årets Påskpresent. (<--det stora hemliga paketet som kom för några veckor sedan.)

Eftersom att jag tycker så mycket om mina läsare så kör vi en PÅSKTÄVLING i samarbete med Lifequality Products. Tävla om en egen HUMMER! 

"Elbil Hummer för 2 barn, svart - Mycket cool, exklusiv och välbyggd elbil för barn. Stor och rejäl eljeep med dubbla säten och plats för två! Bilen är utrustad med ett stort batteri (12V 10Ah) och dubbla motorer, vilket gör den stark nog att klara även mer krävande underlag som t.ex. gräsmattor och grusvägar. Eftersom bilen driver på båda bakhjulen samt har en gummibeklädd remsa i mitten på hjulen så minskar tendensen att fastna. Bilen har två växlar för färd framåt (4 resp. 6 km/h) samt en backväxel. Man byter växel med en växelspak belägen mellan sitsarna - precis som på en riktig bil! Lämplig från 3 års ålder och upp till ca 7-8 år (maxlast 50kg), plats finns för två barn. Denna elbil har dessutom framljus, radio, elektronisk tuta, öppningsbar motorhuv samt ett litet lastflak där bak!"

Lifequality Products säljer jättesnygga designmöbler, coola elbilar till barn, cykelvagnar, gasolgrillar och en MASSA annat roligt. Kolla in hemsidan HÄR. Tyvärr har de inte HUMMER'n i vuxenstorlek men med lite våld och vaselin kanske man kommer i den? Haha

 "Spring mamma! Spring!" Eeeeh..? Det var ju JAG som skulle köra HUMMER!?
 
För att tävla om en SVART 2-sitsig HUMMER - gör såhär:

1. GILLA Lifequality Products på Facebook HÄR och DELA sidan på er wall tillsammans med ett tips om tävlingen.

2. Skriv en kort motivering här under inlägget till varför du vill vinna. 

Tävlingen pågår till och med den 7 april kl 20,00. Vinnaren presenteras här på bloggen dagen efter.

På väg till Farmor med lite paj! Syrran kör - Elton sköter radion!  ;)

LYCKA TILL & GLAD PÅSK!

over and out.

//Meekatt...

87 kommentarer :

  1. delat och gillat.
    Är med i en hel del tävlingar i hopp om att plötsligt händer det, men gissa vad!!
    Det händer aldrig... i alla fall inte mig, MEN vi ger det en chans och jag lämnar en kommentar och vill verkligen vinna denna, även om jag inte har råd att köpa en bil eller har tillgång till lån så kan väl ungarna i alla fall glänsa med ett vrålåk !!!
    så shop shop give me a car pleas ;)

    SvaraRadera
  2. Klart att jag är med och tävlar! :) Wilbur fyller år på självaste valborgsmässoafton och jag kan inte tänka mig en finare present till honom. Jag och hans pappa separerade förra helgen och han har varit orolig sen dess, tänk så glad han skulle bli av en alldeles egen hummer! :)

    SvaraRadera
  3. Åh man blir ju total lycklig om man vinner! Gillat och delat! Som ung ensamstående mamma har man inte alltid råd med de man vill ge sina barn. Min son som fyller 3år i sommar skulle bli tokigt lycklig om han fick glida runt i denna hummer! Har aldrig tur i såna här tävlingar men underbara söta meekatt du skulle göra både mig och min son överlyckliga resten av året om vi vinner denna! Åh jag vet inte va jag ska skriva mer än hoppas, hoppas, hoppas!

    Tack för en grym blogg! :)

    SvaraRadera
  4. Delar gillar och hånglar med dig om det krävs för att vinna!
    Du vet, min fru är en riktig "flickmamma" till vår dotter. Hon drar in den ena Barbien efter den andre och jag sliter mitt hår. Klart min dotter ska få köra Hummer? Jag måste lära henne de där grabbiga sakerna i livet. Ut med alla guldlocks-barbie och in med en fet svart Hummer. Låt mannen i huset vinna!

    ps. Förresten, sa jag att jag skickar en paket med Geisha till dig om jag vinner? ds.

    SvaraRadera
  5. Delat och gillat! Självklart vill jag vinna detta vrålåk till min son! Det hade passat utmärkt nu till sommaren då han kan i denna bil köra runt och glassa och jag kan samtidigt ute på trädäcket sitta och jazza.
    Tack för en fantastisk blogg!

    Kram

    Wiveca

    SvaraRadera
  6. Delat Gillar och älskar din blogg.. Du skriver verkligen som om du vore en liten fluga här i våran familj, men vi har vi tre älskade pojkar.. Klart alla önskar sej en hummer å vad skulle inte älsta brosans kompisar säga om att vi kommer å hämtar på skolan i en HUMMER!! Krävs ju något ordentligt för att kalra mördar backen uppför.. Nerför har ju gått sisådär med cykel.. Denna har väl 4 hjul :) Älskar bloggen tack för att du skriver om vardagen med glimten i ögat för visst är de helt underbart att få vara förälder (nästan jämt) //// Malin

    SvaraRadera
  7. Hallå! Coolaste som kan hända att mina sessor (på 3,5 och 6 år) skulle vinna denna häftiga bil. De är i och för sig tuffa brudar men att tänka tanken att de skulle köra runt i vår lilla by med den coolaste hummern är ju hur härligt som helst. Låt oss glädjas efter en tuff vinter i denna lilla familj. Jag har gillat och delat så de är kirrat.
    Kram från Swingtown

    SvaraRadera
  8. Jaaa, denna vill ja ha!! Eller nej, det vill jag ju inte, mina fyra galna pojkar vill ha den!!! Jösses vad de kommer gnabbas, haha perfekt sätt att lära sig turtagning (slutar du inte NU så får du ALDRIG köra...)
    Klart barnen skall ha den coolaste bilen i familjen, vår 7 sitsiga container går inte direkt under kategorin cool/snygg...
    Shit vad jag hade skrytigt! "Ja, vi har denna familjebilen, sen har vi en Hummer med" Haha där steg den blekfeta fyrbarnsmamman i graderna!!
    Heja mig!! /Camilla

    SvaraRadera
  9. Jag har gillat, delat, tipsat på min blogg och yada, yada...

    Jag vill vinna för att mina barn HATAR när jag ska lämna och hämta på dagis istället för pappa. Med pappa får man åka bil men mamma har varken körkort eller bil. Så vinner jag denna till mina barn, Melissa 5 år och Theodor 1,5 år så kan dom köra bil själva till dagis. Då slipper dom gå 7 minuter sträckan och jag slipper sura miner. Dessutom kanske jag får en anledning att motionera då jag lär få jogga för att hinna med. Två sysslor i ett på morgonen :)
    Julia!

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Gillar Lifequality på fb och har delat tävlingen på min fb-sida.
    Den här måste jag ju bara ha...
    Tur att det finns både skohorn och slank-kurer att ta till! Det skulle ju vara så cool att komma fräsande till jobbet med den här och se hur gubbsen tappar hakan! Läckrare kan man väl inte tänka sig och jag är helt övertygad om att jag kan trycka ner min lekamen smidigt och lätt. Det finns väl inga regler som säger att man inte får kika mellan knäna för att se vägen?
    Och skulle det ändå vara helt omöjligt att agera gummimänniska, så har jag en helt underbar liten systerson som skulle tycka att hans moster är den coolaste i hela världen, ja efter spiderman då,om han skulle råka få den här på sin födelsedag!

    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  11. Jag skulle vilja vinna denna åt mitt barnbarn som är 4 år och en lillebror som ska födas i juni. Önskade en sådan till mina egna barn när de var små men pengarna räckta aldrig till, tänk att få vinna en sådan till sitt första barnbarn, hade varit riktigt roligt.

    SvaraRadera
  12. Gillat och delat och nu håller jag tummarna så dom e blå, när slutade tävlingen sa du. . . . .kanske amputera vore bra vid de laget. Näe skämt å sido mina två grabbar skulle älska att glida runt i en hummer, ja dom skulle sannerligen älska dig å.

    SvaraRadera
  13. Hoppas verkligen min vinner så slipper även han åka omkring i sitt kinder ;) Emilia Wähä // Gillat o delat! Om min son skulle få en hummer skulle han definitivt slå på stora trummer! Detta vrålåk skulle stå fint parkerad utanför vår kåk.

    SvaraRadera
  14. Har tyvärr inte facebook, hör och häpna! men med mina fyra små så går tiden åt annat, men sprider detta vidare till mina kollegor och stackars bekanta ;)
    Jag gör denna chansning nu då jag verkligen tycker att jag och min mans 4
    underbara barn är värda denna coola bil.
    Min man vart arbetslös i höstas (på grund av allergi och a-kassan och allt annat har bara bråkat) och jag var mammaledig, så ekonomin har ej varit på topp och vi har måstat dra in på en massa roligheter för barnen så vi både får mat på bodet och räkningarna blir betalda. :( DET har verkligen gjort ont i våra hjärtan men nu har jag börjat jobba igen och vi tror nu att ljuset vänder men DENNA bil vore en underbar present/överraskning till våra älsklingar som TACK för att dom är det finaste (och även ibland det galnaste) ;) som finns och kunnat förstå mamma och pappa då vi hade det tokigt.
    Den här bilen hade verkligen passat dom fin fint! Så jag och min man håller tummarna och hoppas!
    Tack för en underbar blogg Malin. (Fräsigt namn btw) ;)
    /Malin S

    SvaraRadera
  15. hej och glad påsk!!!
    Gillade redan sidan sen innan då de har fantastiska saker, men jag delade den så att mina vänner med få chans att delta, även om min chans att vinna blir mindre!

    Då till den stora frågan varför jag vill vinna? Vem vill inte vinna denna häftiga hummer?
    Har en son (och en man) som är helt intresserade av allt som har en motor, de grejar i garaget och meckar och lagar och fixar, tänk att få va den föräldern som kan ge sitt barn något som främjar hans intresse, de hade jag tyckt vart toppen! Ha nu en underbar helg för de ska jag ha!
    MVH Mathilda

    SvaraRadera
  16. När jag själv var liten ÄLSKADE jag allt som gick att köra och styra själv. Tyvärr var det inte så många gånger jag fick chansen till detta.
    En liknande sådan här bil var den stora drömmen. Minns en ungdomsserie där barnen körde små sånna här bilar (ej hummrar men..) och man var ju såååå avundsjuk. Men visste att en sådan skulle man aldrig få.
    Jag önskade mig dock en radiostyrd liten bil år ut och år in, både på jul och födelsedag men fick aldrig någon. Jag fick till svar från min mamma att det fick jag köpa när jag blev vuxen och kanske fick en son! Detta gjorde mig helt rasande, ledsen och besviken! JAG ville ju köra en själv och DÅ! (Och även om jag var flicka!)
    Detta vill jag inte göra om för mina barn! De kan önska sig vad som helst oavsett kön! Jag önskar mina barn en sådan här bil som jag bara kunde drömma om. Men tyvärr kostar de ju en del. Därför vill jag vara med i denna tävling och se om jag har turen om att min 30 år gamla dröm kan slå in för mina barn idag. :D
    Gillar och delar.

    MVH Maria O

    SvaraRadera
  17. När jag var liten ÄLSKADE jag allt som gick att köra och styra själv! Tyvärr var det inte ofta jag fick chansen till detta men..
    Minns även en ungdomsserie där de vid nåt tillfälle körde liknande sådana här bilar (dock inte hummrar..) och man var ju såååå avundsjuk! Detta var ju den stora drömmen! Men visste att en sådan skulle jag aldrig få.
    Däremot önskade jag mig en liten radiostyrd bil år ut och år in, både på jul och födelsedag. Men fick aldrig någon. Till slut fick jag som svar från min mamma att en sådan fick jag köpa när jag blev vuxen och kanske får en son.
    Detta gjorde mig rasande, ledsen och besviken!!! JAG ville ju ha en DÅ och själv! (och även om jag var flicka!)
    Detta vill jag inte göra om med mina barn! De kan få önska sig vad de vill oavsett kön!!!
    Jag vill ta chansen att vinna en sådan här bil, för de kostar ju trots allt en del. Men det vore roligt om mina barn fick chansen till vad jag bara kunde drömma om när jag själv var liten! Så får jag stå och glädjas bredvid. :)
    Gillar, delar och önskar Glad påsk!

    MVH Maria O

    SvaraRadera
  18. Vilken tävling!
    Att Elton älskar kor, och du geisha, vet ju alla vi slaviska meekattläsare. Min dotter har också en fetisch (Vänta.. det var lite fel ord i sammanhanget kanske?) Nåväl, hon älskar bilar! Varje gång vi ser en bil när vi är ute måste man stanna, peka och ropa WOOOOW! Och bilar är.. lite svåra att undvika.

    Dessa bilar som brukar finnas vid ingången till mataffärer ruinerar mig, du vet en sån man stoppar i en tia i så det låter och blinkar i ett par minuter? Och hysterin när man efter sjutton åk inte vill betala för en gång till..

    Så tänk att få vinna en alldeles egen HUMMER till henne! Det skulle rädda inte bara den här sommaren, eller året, utan MÅNGA framöver! Bilintresset ligger nämligen i familjen.
    Med den här coola hummern kanske jag kan få killen att stanna hemma och mecka på helgerna istället för att smita iväg till garaget och mecka med annat?

    Vet inte riktigt vad jag ska skriva, brukar inte delta i tävlingar, men den här var ju bara så mitt i prick att jag var tvungen. Att vinna den här skulle verkligen lysa upp mitt i allt elände!

    Många kramar
    Tracy

    SvaraRadera
  19. Vilken "vanlig" människa har råd att köpa en eldriven Hummer till ungarna? Inte den här "vanliga" morsan i alla fall. Klart jag vill vinna en cool Hummer till sonen! Det faktum att vi bor i världshistoriens minsta håla gör ju att coolhetsfaktorn ökar avsevärt ;)
    Grym tävling!

    SvaraRadera
  20. Isak, snart 4 år håller ofrivilligt på att bli en Svensson med villa och Volvo. Ingen hund, men väl en LILLASYSTER!!! Han önskar räddning!
    "JEJ ER EN HUMMER!", ska han skrika runt hela kvarteret!

    Rebecca (utan lilla J)

    SvaraRadera
  21. Gillat och delat. Efter en hemsk vecka med inbrott och en ledsen mamma skulle jag vilja ge en sån här fin bil till mina två pojkar . Vilken dröm för dem att få köra en egen bil.
    Anna

    SvaraRadera
  22. En hummer till en liten biltokig tjej är väl aldrig fel.
    Våran familj är en s.k bilfamilj och vi älskar allt som har med bilar och motorer att göra men nu gapar plånboken så tom att vi måste ta lån av föräldrarna för att ens ha råd med hyran (sorgligt men sant).
    En liten fin bil till dottern skulle verkligen vara underbart just nu för det sista jag vill är att hon ska drababs av våran dåliga ekonomi och hon ÄLSKAR verkligen bilar.

    Kram

    SvaraRadera
  23. Fatta vilken poppis faster/moster jag skulle bli om jag kirrade ett sånt här vrålåk till mina syskonbarn. Kruxet blir väl bara att välja om det är syrrans två barn (1 och 3 år) eller brorsans barn (bebis-som-snart-kikar-ut-ur-magen och 2 år) som ska få den. I vilket fall som helst så vet jag att de skulle bli grymt glada (sen kan ju våran hundvalp åka med på flaket, prefekt!)

    SvaraRadera
  24. Barnbarnen skulle avguda farmor om denna Hummer skulle hamna i vår ägo! Fast å andra sidan älskar de sin farmor ändå!

    SvaraRadera
  25. Min 5-åriga dotter avgudade sin pappa (som hon är hos varannan vecka) när han lånade en Hummer ett litet tag. Hon var coolaste tjejen på dagis som fick åka i en riktig Hummer. Jag sa att han får köpa henne en egen, men det tyckte inte han ;)
    Lillans mormor och morfar hade pratat om att köpa en efter att hon visat dem bilder på en sån. Av orsaker som du vet (skrev om min mamma i en kommentar här om dagen) så kommer inte det att bli så nu.
    Så min Loppa skulle såklart bli lyckligaste tösen på jorden om hon vann denna. Och jag skulle såklart då bli världens coolaste morsa ;)Och tänk så avundsjuk hennes pappa skulle bli om hon har en egen och han bara får låna en ibland ;) ;)

    SvaraRadera
  26. Med en hummer skulle det äntligen vara vår sons tur att glänsa på byn. grannarna skulle vara så avundsjuka, och det vet väl alla att i små byar gäller det att ha finare saker än grannarna! )

    'Tänk om jag hade en liten liten hummer. Ompa ompa fallerallera. Tänk vad folket skulle stå o gapa, ompa ompa fallerallera. Inte åt mig men åt sonens hummer. Ompa ompa fallerallera.' (Så ja, nu har alla som läser det här, den sången fastklistrad i hjärnan)

    SvaraRadera
  27. Jag vill också vara en såndär cool morsa som glider runt i värsta vrålåket och har lyckliga barn med tindrande ögon i baksätet. Jaha, var den för barn?! Ja, men det förstod jag ju *host*.. Klart kidsen ska ha nåt fint att åka i till dagis och skolan, framförallt som plåster på såren för den svettiga morsan som springer bakom ;)

    Har gillat och delat på fb :)
    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  28. Nä nu du katten. Här snackar vi vinst!! Tycker lillebror i familjen är värd något nytt, coolt och inte massa ärvda prinsessgrejjer från sina storasystrar. Undrar dock om inte mannen kommer försöka trycka sig ner i den?!
    Kram o goo fortsättning på påsken!!

    Carina Lovén

    SvaraRadera
  29. Snacka om vrålåk!! Eftersom jag själv aldrig fick en elbil när ja var en liten grabb så blev jag så lycklig på bb när jag tredje gången gilt fick en grabb. Ääntligen!! Nu blir sonen 1 år i sommar, då blir det elbil, bilbana osv. Väck med Kitty - in med vrålåken!
    Eftersom jag är så ute och inte har fb så talar jag om för allt o alla om denna fantastiska sida. Yehaa!!

    Fidde Haraldsson

    SvaraRadera
  30. Fräckast i stan (egentligen totalt öde på landet)
    Pappa kör Cadillac som dottern tycker e lite gammalmodig och skulle nog gärna visa pappa hur dagens bilar ser ut.. Kanske vi blir de moderna på landet?

    SvaraRadera
  31. Åååh, jag fällde en tur utav en liten lycka när jag läste om denna tävling <3
    Sonen fyller tre år den 30/4 och han ÄLSKAR elbilar. Varje gång som vi är på blåa leksaksaffären (Toys R Us) så vill han alltid provköra elbilarna och önskar sig så gärna en i present, dock ligger priset för högt att jag aldrig kommer att ha råd med en just nu. Så att få vinna denna och ge den till sonen skulle verkligen göra både mig och han tårögda och lyckliga. Han skulle inte vilja göra annat än att åka runt i den, så många laddningar kommer den att behöva -en det är han värd-
    Jag håller alla tummar och tår jag har och ber den högsta önskan någonsin att slå in, jag vill ge min son det han så gärna vill ha och det är en elbil.

    -Gillar och delar på facebook. /Angelica Broman

    SvaraRadera
  32. Med två små biltokiga barn här hemma vore ju det där den ultimata överraskningen! :-) jag vill vinna och se dem tappa hakan när de ser vad de får :-)

    SvaraRadera
  33. Jag har gillat och delat på facebook, du kan hitta det här: https://www.facebook.com/CarolineAndersson93

    Våran son är läskigt förtjust i bilar.. När han ser en, oavsett om det är leksak eller en riktig så lyser hela han upp, sträcker ut tungan lite grann och prrrrrrr (Föreställ dig dreggel som sprutar åt alla håll och kanter) ooooooooooooommm ooommm! Detta har han lärt sig trots att han knappt säger mamma och pappa. Han älskar bilar, precis som Elton älskar kor. När vi går på parkeringen springer han glatt och kollar på alla bilar. Men intresset måste såklart komma från någonstans, nästan hela hans pappas släkt tycker om bilar. (Stackars barn har blivit miljöskadad) Han har flera gånger fått följa med i traktorn och själv styra den när han suttit i pappas knä, Elias kunde styra en traktor innan han ens hade lärt sig att springa (!!) han vet precis hur han ska göra! Nu är det så att hans farfar har en jätte stor gård och vi är där väldigt ofta. Precis som du tar Elton till kossorna vill jag ge Elias en bil, men kanske en som är lite mer i hans egen storlek. Den ska han få ha hos sin farfar så att den stora och tomma (bortsett från bilar, lastbil, traktor och annat som står där) gården faktiskt kommer till användning :)

    Hittade bara dom här bilderna (Inte det lättaste när man har flera tusen), men såhär stolt och glad blir Elias när han får sitta bakom ratten: http://fames.se/caroline/?p=95

    Håller tummarna! :)


    SvaraRadera
  34. Vilken grym blogg och vilken grym Tävling! Vi väntar vårt första barn och självklart hade det varit ballt att ha en HUMMER väntande på bebisen. Under tiden bebisen växer finns det en kusin som skulle dö för att få provköra.

    I övrigt måste jag ge dig en stor eloge för en grymt rolig blogg. Min humor precis, en skön inställning och ett härligt språk - då tack!

    Anton

    SvaraRadera
  35. Jag skulle bli världens lyckligaste om mina barn vann en Hummer. Då kan de motionera sin mamma runt kvarteret! ;D

    SvaraRadera
  36. Gillar dem redan och tävlar för Frallan och (kanske) Li... beror på om Frallan skulle låta henne åka med??

    Min lilla Fralla med myror i brallan, med en H2 skulle det med fart runt knuten gå, mamman skulle bli av med övervikt på väldigt kort sikt, Hummern och Frallan kör liten och rapp medans mamman skulle slippa vara stor och slapp, whoho låt bilen hos oss bo!

    SvaraRadera
  37. Gillat och delat på fb - emma widman

    Att se pappans min när mamma och lilltjejen kör runt i kvarteret när han kommer hem från en veckas jobb skulle vara obetalbar!!!! Detta är ju hans hemliga dröm.

    emma.widman@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Hej!

    Dunder och Brak, vilken Urläcker sak!!!

    Jag har gillat & delat tävlingen massor på FB alias: Petra Christensen
    http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/petra.christensen.9

    mejl: gnuttisen@hotmail.com

    Vår lille Frej är född med gaspedalen i botten,
    och med kärlek till bilar i hela kroppen,
    den här skulle han aldrig lämna en meter,
    för han är ju galen i allt vad brum brum heter,
    att parkera i sängen under natten,
    skulle han vilja, den lilla skatten!
    Men Hummern skulle få stråla vid sidan av pappas enkla sak,
    för Frej skulle putsa den energiskt både fram och bak!

    We Looove It!

    SvaraRadera
  39. Jag är inte bra på att rimma
    Desto bättre är jag på att simma.
    Simma många mil
    Får jag göra för att få plats i denna tuffa bil
    Fast rumpan är för stor
    Den får gå till lillebror.
    Om några få dagar blir han tre.
    Får han denna får pappa mycket ve
    Ja och jag får bara le.

    Gillat och delat

    SvaraRadera
  40. Gillat och delat

    Älskar din blogg!!!

    jag har två barn, en på 5 och en på 7. Som alla andra så skulle de bli överlyckliga över ett sådant stort paket. En Hummer, som jag alltid har velat köpa, men inte haft råd. Nu har jag ju en liten chans att riktigt överaska barnen. Perfekt att för barnen att åka, när jag är ute och går :). En dröm för alla barn, hoppas att det är mina barns dröm som blir verklig!

    Tack för en kanon bra blogg, du ska veta att du hjälpt både mig och många fler genom ditt skrivande. Tack!

    / Sandra

    SvaraRadera
  41. Klart man vill vinna denna! Barnen får inte gå själva till dagis men ingen har sagt något om att köra ;)

    SvaraRadera
  42. Detta är ju Theos drömbil!! Vår vän, Theos idol Tony, har en Hummerlimou och Theo säger alltid att han också ska ha en Hummer när han blir stor. Nu skulle han inte behöva vänta så länge!

    SvaraRadera
  43. gillar å delar! - johanna andersson

    15 maj flyttar vi till hus. Med dubbelgarage. I ena hörnet står vår sletna gamla opel. Vore grymmers att få ställa en sprillans snygg Hummer bredvid!

    SvaraRadera
  44. Jag heter Nova och fyller snart 3 år,
    tänk om jag en hummer får,
    då kan mamma köra sitt gamla as,
    ända tills växellåde ras,
    sen får hon lifta med mig,
    för jag är en så snäll tjej,

    Nova Lundkvist

    (mamma har delat och gillat)
    Paulina Lundkvist
    tellmeimcute_3@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Gillat och delat!
    Pappan i vårt hus kommer bli så sjukt sotis på sina döttrar ifall dom skulle få en bil som denna, han har suktat såå länge efter en egen Hummer. Det har dessutom stått provkörningsobjekt på vår gård här hemma!
    Det skulle vara såå kul att reta honom med denna!
    (Och våra döttrar, som ärvt pappas fanatiska motorintresse, skulle älska att köra omkring med den här snyggingen och skryta för de andra barnen på gården - och tänk så enkelt att få skruttarna till dagis! :D )

    SvaraRadera
  46. Jag vill vara med! Mina ungar och framför allt min man (som inte alls är min man utan min sambo, men det låter bättre med man, right?) skulle bli överlyckliga. Eftersom den bara (tack gode gud) tar 50 kilo och mannen väger desto mer kommer han springa som en galning efter och på det viset få lite träning. Så här hemma skulle den funka som leksak, träningsredskap samt mamma-får-egentid-sak! Bra va? Jag gillar på facebook och delar även där ( under namnet Kim Falkenström)

    // Kim
    kimsan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Nu är det så att min fyraåring satt brevid mig här nu när jag läste detta inlägg, självklart ropade han då även på sin tvååriga lillebror så att även han fick se vad som står på spel i denna tävling. Jag behöver kanske inte ens gå in på reaktionen en fyraåring får när han ser en bil i hans storlek som han skulle kunna få köra. Nu är det alltså upp till dig om de kommer tycka att jag är den snällaste bästa mamman som har snälla barn, som tydligen ska äta maten utan bråk och alltid tvätta händerna när man ber om det, bara de får en likadan bil. Eller om jag är en orättvis bajsmamma som AlDRIG låter dem ha några roliga leksaker.
    Så nu ligger husfriden hos oss i dina händer. :-p

    /Hanna Lindahl

    SvaraRadera
  48. Gillat och delat.
    Har två biltokiga tvillinggrabbar här hemma (och en biltokig sambo)
    Den här skulle alltså göra att barnen åker, sambon springer efter och jag får sitta och vara gravid ifred. No running for mee! ;)

    SvaraRadera
  49. Det lättaste gjort - jag har gillat och delat/tipsat!

    Den svåra biten, som kanske egentligen inte är såå svår:
    Varför vill j a g vinna?

    Jo, jag vill kamma hem denna dö-häftiga vinst till min coola son som ska bli storebror i mitten av juni och fyller år i början av juli.
    Nog kommer det bli en halv-hets ändå när lillasyster anländer och jag skulle så vansinnigt gärna vilja få ge min lillpojke något riktigt fint och speciellt i födelsedags- och storebrorspresent.
    För när man blir storebror kan man ju leka med leksaker för stora killar och vad är väl då häftigare än en alldeles egen, fläskig Hummer? ;D

    Önskar mig själv det största "lycka till" nu och hoppas att jag får se min älskade unge bli sådär vansinnigt och besinnigslöst jätteglad!
    Det vore sann lycka för mig det. :)

    Kramar
    Marie
    marie.oberg@live.com

    SvaraRadera
  50. Jag är gärna med och tävlar. Jag gillar deras sida och har delat den samt tipsat om tävlingen. Har taggat din meekattsida och företaget i delningen.

    Även länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/04/03/hummer-74/

    Jag skulle vilja vinna denna supercoola bil till min son som fyller 6 år i maj. Han har fått stå tillbaka en del nu när vi har en nyfödd hemma som kräver extremt mycket tid av mig. Dessutom har vi inte så fett nu när jag är föräldraledig så det vore så underbart att vinna denna elbil så sonen kan åka omkring lite. Han älskar dessutom fordon så det vore en kanonpresent.

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  51. Hej! Tävlar gärna.

    Tipsat på min fb-sida: http://www.facebook.com/matilda.pettersson.583

    Vill vinna bilen till min söta brorson. Endast för att han är en av de goaste små pojkarna som finns! :) Och för att jag vill att han ska tycka att jag är bästa fastern såklart, hihi.

    Mvh Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  52. Så himla cool! Jag tror jag dör en liten smula ;0) Den där skulle min Stina vilja köra hon önskar sig en skoter när hon fyller år i juni men en Hummer skulle nog passa bättre till årstiden! Hoppas, hoppas för finare present kunde hon inte få! Har gillat och delat (A-C Wikberg: https://www.facebook.com/annacarin.wikberg).

    annacarinw(at)telia.com

    SvaraRadera
  53. Jag vill gärna vara med och tävla!
    Har gillat på Fb - Sandra Skoog och delat i samma namn!

    Vi bor på en bilfri ö, med undantag av alla elbilar! Den här fräsiga Hummern hade verkligen gjort sig på uppfarten, bredvid vår golfbil och lastmopeden! Då kunde barnen få färdas lika "lyxigt" som vi! :-) Vem vet, minstingen kanske tar "sin egna" bil till dagis istället för att jag skulle behöva köra henne? :-)
    Hos oss skulle bilen verkligen användas, det finns gott om vägar att köra på, och jag skulle inte behöva vara rädd för annan trafik. Det hade verkligen varit en fantastisk sommarpresent till båda barnen!

    MVH
    Sandra Skoog
    sandra77skoog@gmail.com

    SvaraRadera
  54. Är super gärna med och tävlar om denna fräcka bil.
    1. Gillar och delat, liselotte andersson
    2. Oj, oj, oj vilken vinst! Mitt barnbarn som blir 3 år i sommar, skulle bli över lycklig om vi vinner denna bil. Han är helt galen i alla fordon, lyckan skulle vara total om denna bil skulle bli hans. Hoppas, Hoppas!
    Ha det gott, Liselotte
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  55. Är mer än gärna med!
    Barnen svimmar om jag vinner, och ooooj vad vi håller tummarna!

    Gillat & delat & tipsat! Dessie Borgström på facebook och lagt en länk i min tävlingsblogg med :)http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2013/04/74.html

    Har flyttat från vårt hus på grund av mina psykiska sjukdomar och barnen saknar friheten de hade i trädgården. Med den här hummern kan dom leva loppan på gården utanför lägenheten och kanske glömmer bort det som varit :)

    Kraaam!
    Dessie - Mamma till Alicia & Kevin
    http://dessie.nu
    dessie_2000@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Jag har gillat och delat som du vill (http://www.facebook.com/heidi.larsson.16) Offentligt!

    Motivering: Det går inte att beskriva vad den här vinsten skulle betyda för vår familj! Med en make som varit sjukskriven och långtidsarbetslös, och jag själv sjukskriven och deltidsanställd - när så underverket Adam kom till oss så är han värld mer än alla miljoner, men att ha liiite bättre ekonomi skulle ju inte göra ont direkt. Så att vi skulle ha råd att KÖPA en sån här grej själva är totalt uteslutet. Finns inte på världskartan. Never gonna happen'! Så... JAG VILL VINNA DEN HÄR SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MYCKET!!!!!!!!!!!!

    Huj!

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Hejsan

    Jag är jättegärna med och tävlar. Jag har gillat och delat sidan och delat din tävlingssida med givetvis.

    Jag tycker det vore så otroligt tufft om vår yngste lille son kunde ta med kusinene ut på en liten åktur här omkring hemmavid och imponera lite på honom då han knappast kan göra det med de bilar vi kör pappa och jag en gammal volvo och en lika gammal golf. Så en Hummel till lilleman skulle göra mig superduper jätteglad.

    Ha det gott och njut av solen när den tittar fram
    Lotta Hellström
    fb namn charlotta hellström
    lottahellstrm@yahoo.se

    SvaraRadera
  58. Christina Frisberg

    WOOOW!!! Vilken tävling, den där hummern är ju asläcker, ja här hjälper det vaken med vaselin eller skohorn!!! Men mitt barnbarn Elliot som fyller 5år ibörjan på sommaren skulle ju bara älska att få den i present av farmor, då kanske farmor skulle kunna få en och en annan puss på kinden!! :) han är annars väldigt sparsam med dem.Jag tror han skulle bo i den där Hummern!!! hihihi. Den skulle hamna i rätt hem och skulle vårdas ömt!!!
    Jag har gillat sidan och delat tävlingen på fb, under mitt namn Christina Frisberg.
    Håller både tummar och tår så knogarna vitnar. :)
    sänder över lite vårvarma kramar till alla som vill och behöver!!!

    SvaraRadera
  59. Jeanette Magnusson4 april 2013 kl. 09:30

    Jag tävlar, men vill inte vinna! Var sjutton skulle jag göra av det där åbäket när ungarna inte gör gatorna osäkra. Jag skulle förmodligen ge bort den till dagis, där den skulle överleva i ungefär två och en halv dag. Så låt nån annan stackare vinna, för bövelen!

    SvaraRadera
  60. Då min son i morse sa: Jag älskar dig mamma, och apelsiner och ormar, så skulle jag vilja ge honom den perfekta presenten för att kunna konkurrera med dessa två ting. Jag har personligen ingenting emot just apelsiner eller ormar men kom igen, man vill väl i alla fall vara lite mer värd än en apelsin eller en orm. Denna bil skulle garanterat placera mig på plats 1 och putta ner dem andra på en andra plats av min fordonstokiga son. Han är för övrigt världens bästa storebror till sina småsystrar som han gladeligen skulle skjutsa runt på! Han förtjäna denna superfräcka bil!

    MVH Anna, mamma till sonen Fenix och döttrarna Corona och Maiden
    annaofenix@hotmail.se

    SvaraRadera
  61. Emelie Gustavsson4 april 2013 kl. 11:32

    åH! vilken cool tävling, min dotter har ett stort intresse för pojkleksaker typ bilar, flygplan, robotar osv. den här skulle hon tycka jätte mycket om! Om hon kör så får hennes pappa springa efter så kan jag ta det lite lugnt ;)

    SvaraRadera
  62. Jag är jättegärna med!! :)
    Har delat på facebook Lifequality med tips till din tävling i mitt namn "Emelie Johansson"

    Jag vill så jätte gärna vinna denna hummern till min sons 3 års dag.
    Vilken otrolig toppen present till vår biltokige lille grabb och jag tror
    dessutom att sambon skulle bli väldans avundsjuk. Kommer helt klart
    bli många promenader till sonens farmor och farfar med denna :-)

    Så himla smart och otroligt häftig "leksak" !! :)
    Jag håller tummarna hårt!!!

    Kram Emelie
    x_emelie@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Hej.
    Här vill jag vara med. Jag har gillat med namnet Linnéa Möller och delade deras sida i mitt namn.
    Skulle vilja vinna den åt min sambo. Eller åt barnen men för min sambos skull. Vi har tre barn och han har inte haft någon möjlighet att vara föräldraledig tidigare och ska nu vara hemma ett halvår med alla tre. Den äldsta är 4 och den yngsta 9 månader. Han tror att dom ska ha underbara dagar hemma med mys och bus. Allt annat som ska göras det glömmer han bort. Han kommer att få en chock. Ifall jag vann denna och ställde hemma åt honom första dagen så skulle han ha någonting positivt att fokusera på. Han får gå ut och leka med barnen när alla hemmasysslor är gjorda. För att vara föräldraledig är inte att ha semester.

    Jag hoppas på tur nu då mina barn skulle ÄLSKA att vinna :I)

    mvh jessamy_@hotmail.com

    hoppas inte motvieringen var för lång.

    SvaraRadera
  64. Vem vill inte susa fram i en Hummer!? Den skulle Lilla ha behövt nu när bästisen flyttat. Vi behöver leta nya kompisar och hur skulle man kunna göra det bättre än i en snygg bil!

    SvaraRadera
  65. Har gillat dom på FB & delat här: https://www.facebook.com/mansondust (Cim Runfors)

    Motivering: Åh, ord är liksom överflödiga.. men jag ska försöka. Min 4-åring har en språkstörning vilket gör att han pratar genom att ljuda det mesta via halsen. Orden han väl säger är bara med mjuka bokstäver så som e, i, a, m osv. Dessutom ska han utredas för selektiv mutism (ofrivillig stumhet). Det gör att han är med men samtidigt inte är MED på dagis. Han kan ju inte hjälpa sina svårigheter! Men fröknarna säger att det LYSER bus & viljan att kommunicera, i hans ögon. :) Hemma är han dock en glad & öppen pojke som älskar allt som rullar. Tänk dig GLÄDJEN i hans ögon om han skulle få en sån här ball Hummer att brumma omkring med i trädgården i sommar! Wow, jag kan liksom inte ens förklara.. han skulle antagligen bli så glad att han skulle gråta. Han vill så mycket & kan så mycket men han kan inte uttrycka det i ord. Mitt lilla hjärta.. jag vill så gärna ge honom något som pepp att orka med svårigheterna. <3

    Vi håller tummarna. :) Min mail: mansondust@gmail.com

    SvaraRadera
  66. Min allra finaste son älskar allt som rör sig fort fort. Han kan tyvärr inte cykla och kommer nog inte att lära sig det heller - prata om att han hade blivit cool med denna bilen...:) Tänker inte skriva exakt vad som fattas honom - men jag tänker skriva att han är världens gladaste och finaste kille och han ger oss kärlek varje dag :)

    Malin Nilsson mail:malinoxie@gmail.com

    SvaraRadera
  67. Jag är med! Vilken toppentävling!

    Min dotter heter Mercedes, det borde väl räcka som motivering haha. Nej men ok, jag har tre små troll här hemma varav en är döpt efter en bil (delade meningar om det) och den andre är biltokig, den tredje har inget val med en biltokig storebror.

    Shit vad jag virrar nu, blev bara så himla glad och tävlingsinstinkten slog till;) Det jag vill ha sagt är att det här vore en dröm att låta mina barn åka runt i. Det finns elbilar och så finns det HUMMERel-bilar! Helt fantastiskt!

    Gillar och delar

    jagmematilda@hotmail.com
    http://majbebis08.blogg.se

    SvaraRadera
  68. Jag har gillat och delat, Tina Carlström.

    Grymmaste tävlingen, med coolaste bilen till finaste barnet.
    Detta pris skulle vara så kul att vinna till mina barn. Ett av barnen har stomi, vilket gör det svårt för henne att röra sig lika mycket som andra barn. Särskilt då hon tar mycket mediciner. Att kunna ha denna bil som hjälpmedel skulle vara rena drömmen för henne och oss som föräldrar. Det är så sorgligt att se alla barnen springa ute och leka och vår dotter kommer alltid efter. Självklart är de andra barnen förstående och försöker stötta henne, men ibland glömmer de bort det. Barn är trots allt barn. Men med denna skulle hon inte komma efter då hon alltid kommer ha en fripassagerare med sig =)

    Hoppas vi kan överraska henne med denna fina bil som en härligt vår/sommar present nu när det blir varmare ute och barnen gärna vill leka ute numera.

    Hälsningar Tina Carlström
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Jag är farmor och mormor till fyra stycken busiga, charmiga, snälla och energirika barnbarn. Denna bil, Hummer, skulle underlätta en massa. Att få se deras min när jag kommer åkande i denna, eller kanske inte. Men deras min när de ser den. Och jag kommer vara så uppskattad, världens bästa. och den känslan vill ni väl unna en gammal mormor/farmor som jag :)

    Maria. D

    SvaraRadera
  70. Hoppas att barnens dröm blir sann
    Ute på vägen de köra kan
    Men försiktiga de måste vara
    Med denna lilla "fara"
    En bil helt i min smak
    Rolgast får barnen när jag springer efter dem där bak

    Delat och gillat :) och älskar din blogg!!! och dina tävlingar

    /Tessan B

    SvaraRadera
  71. OJOJOJ!!! vilken grej!!! ja du tänk om jag fick plats då skulle jag allt pressa mig ner och åka med!! den där skulle det bli åka av i sommar när Elliot och Matias kommer och vill leka med farfar, och då blir jag nog den som njuter mest.
    jag har gillat och delat tävlingen på fb under mitt namn Juan Escudero.
    Så nu är det bara att gå och hoppas då!!! :) :) :)
    beatrice_malwian@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Gillat och delat på min vägg i Linda Lindström

    Klart man är med och tävlar! Annars kan man inte ha chansen att vinna!
    En hummer är väl allas dröm att ha liten eller stor!
    Våra grabbar skulle ÄLSKA den och köra tills grannarna får spader!
    Dock får väl inte morsan plats men kanske det finns stora släp till och ett extra batteri som orkar dra mej;-)

    Tack för en underbar blogg! Du har fått mej att skratta otagliga gånger och även gråtit av vackra och underbara inlägg!!!!!


    Linda Lindström
    lindamelvis@gmail.com

    SvaraRadera
  73. Gillat och delat på min vägg i Linda Lindström

    Klart man är med och tävlar! Annars kan man inte ha chansen att vinna!
    En hummer är väl allas dröm att ha liten eller stor!
    Våra grabbar skulle ÄLSKA den och köra tills grannarna får spader!
    Dock får väl inte morsan plats men kanske det finns stora släp till och ett extra batteri som orkar dra mej;-)

    Tack för en underbar blogg! Du har fått mej att skratta otagliga gånger och även gråtit av vackra och underbara inlägg!!!!!


    Linda Lindström
    lindamelvis@gmail.com


    SvaraRadera
  74. Jag är jättegärna med!

    Gillar sidan, delar och tipsar på FB (Ingrid Polly)

    Här har varken jag eller sambon körkort så bilturerna är få för flickorna. Men med en alldeles egen Hummer skulle de kunna åka när de vill, och med stil dessutom!

    Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Har gillat på FB
    Delat på min blogg http://blogg.loppi.se/livetmedentom/2013/04/06/jag-tavlar-hos-meekatt/

    Jag har en kille som fyller fyra och som älskar bilar av alla de slag. Små stora och jättestora. Han skulle av guda både dig och mig om han fick en sådan. Förmodligen skulle han både leka, äta och sova i den. Så vad kan jag säga mer än att vi håller tummarna här hemma.

    SvaraRadera
  76. "Lillkillen är snart stor
    och hans körkortslösa mor
    önskar honom mer körvana
    än från livet på en cykelbana..."


    Jag har gillat sidan, delade den och lämnade länk till tävlingen:
    https://www.facebook.com/jenny.sjoberg.52?ref=tn_tnmn

    jenjonsjoberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Hej !!

    Jag vill gärna vara med och tävla om en egen Hummer till min son :)
    Jag har Gillat och delat sidan på facebook.

    detta med motivera varför jag vill vinna har väl aldrig varit min sida men...
    Har en son som ÄLSKAR fordon , men aldrig fått en egen elbil. Tänk att en dag komma hem och ha ett stort paket som väntar och högsta önskan skulle få gå i uppfyllelse.
    Det ögonblicket skulle jag väldigt gärna dela med min son <3

    Kram

    lottie.c@telia.com

    SvaraRadera
  78. Hej hopp!

    Gillat och delat, allt har jag gjort! Att tå vinna en hummer till dottern i två-årspresent hade varit makalöst och fantastiskt! Dessutom hade garanterat sambon skuttat runt och varit galet imponerad över en sådan fräcking till bil, även om det är i en mindre variant :) Han förtjänar lite lycka han med ju ;)

    Trevlig Helg!

    SvaraRadera
  79. Hej!
    Jag heter Sam och är snart 1 år gammal.... Givetvis måste jag ha en sån fin bil så jag kan köra runt här i skogen där jag bor. Jag kan ta med vår hund Ester som min egen lilla vakthund.. så kan mamma och pappa ta det lugnt en stund.... För det har jag hört att mammor och pappor gillar.

    Hälsningar Sam och Ester

    SvaraRadera
  80. Självklart så har jag gillat och delat :).

    Vill vinna detta vrålåk till mina tvillingtjejer Nikki & Roxy som i dagarna blev 15 månader. Två små rockbrudar behöver ju självklart en Hummer;).

    Roxy började sitt liv på sjukhus och gjorde två stora hjärtoperationer vid 2 månaders ålder och 2,5 kg tung.
    Läs gärna om hennes resa här : http://gava.hjartebarnsfonden.org/campaign/9119956

    Ha en fortsatt trevlig söndag // Kim

    SvaraRadera
  81. Rally längs desperate housewifesgatan! Det skulle väl få fasaderna att rämna = )Passar oss som är lite mer villavillerkulla utan designpinaler och pappan som skulle känna sig stolt!

    Gillat o delat av Anna Larsson på Fb

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  82. Gillat och delat!

    Av alla tävlingar jag sett,
    måste detta vara nummer ett.
    Bilar, bilar, bilar är väl livet?
    Ja för min son är det i alla fall givet.
    Var eviga dag han med brandbilar, polisbilar och ambulanser kör,
    varför leker han inte med rosa dockor för?
    Nåja för mig gör det det samma,
    jag är ingen duktig normkritisk mamma.
    Jag är kanske en dummer,
    men klart att han ska ha en hummer.

    Puss och kram /Therese

    SvaraRadera
  83. Detta är ju en skitbra grej! Det här är den enda produkt som jag har sett där man kan göra allvar av hotet "om inte ni slutar bråka nu så tar mamma den!" och faktiskt ta den ifrån barnen och åka iväg själv! moahaha! Tror att både 2- och 4-åringen skulle kunna lära sig något av det! (Kan man få den med registreringsskylt också? Tror att Bajsmamma skulle passa bra!)

    SvaraRadera
  84. jag har gillat och delat - lisette bäcksro

    Storebror älskar att köra sin fyrhjuling och lillebror måste ju med få ha någonting att gasa omkring med i sommar! Mammas drömbil har alltid varit en Hummer, men en riktig sådan lär man ju inte ha råd att tanka! Lite el har jag råd att tanka i till barnen! =) Att vinna en sån här hade varit GRYMT och inte bara mina barn hade älskat den utan även grannarnas! Snacka om att barnen hade varit populärast i byn! =)

    håller tummarna stenhårt för att mina grabbar ska kunna åka coolt i sommar! =)

    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  85. Gillar och delar på fb, både sidan Lifequality products och meekatt! 

    Oliver blir 3 år i sommar och detta hade varit presenternas present till honom!

    När Oliver nu blivit lite äldre och lärt sig springa och gå, är det ofta inte kul att göra just så. Trotsar vid promenaderna, skyller på ont i vaderna. Lilla trehjulingen som vi knuffar på, passar inte lika bra nu som då. Oliver har precis som sin bilmeckar-far en hysterisk bil-mani , kan alla bilmärken som kör förbi, tänk lyckan som blir när han sitter inuti. En hummer maffig och än trehjulingen coolare, och tillochmed plats för sin  lilla polare! Vi skulle cruisat rundor hela sommaren utan att Oliver i sina rosa ärvda trehjuling verkar gay, och jag hade nog sluppit känslan - "skjut mig"


    /Mia Larsson, sliten morsa till en väldigt aktiv kille i sina spralligaste år! 

    SvaraRadera
  86. Seriöst, detta är dundervinsten för mina barn!! Rasmus skulle med glädje köra sina storebröder (en i taget) till skolan på morgonen. Det är ju inte så långt, men han skulle minsann vilja köra. Sen skulle han få köra med Jonathan bredvid sig när vi går på promenad upp till farmor då och då - så kör jag Noah i sulkyn! Då finns det INGEN som kan klaga på trötta ben!! Två flugor i en smäll - jag får gå - de får ha roligt! <3

    Varför ska jag vinna då, egentligen? Jo, för ingen vore lyckligare än jag! Jag skulle ju för tusan bli utsedd till världens bästa morsa! Vilka barn vill INTE köra hummer liksom!?

    Delat sidan på facebook (Annika Nilsson Pettersson) där jag även taggat din sida (Meekatt)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  87. Gillat och delat.
    Vore så underbart om jag kunde vinna en så mina grabbar kunde åka runt i sommar. Nåja, stora grabben på 2½ år kunde iaf åka runt och göra grannarna avundsjuka :) Minstingen på 6 månader blir ju äldre till sommaren och kanske skulle tycka det vore kul att åka runt med sin stora idol (brosan)
    Har sen i höstas när ett av grannbarnen fick en liknade bil fått höra från sonen "ja okå ha sån" Vore häftigt att få ge honom än, som är mycket coolare dessutom :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!