torsdag 7 mars 2013

En Gala, En PLAN & En Boris?

Snart är det äntligen fredag och helgen är fullspäckad med roligheter! Barnen och jag är lediga imorgon så det blir först och främst sovmorgon (fan ta er ungar om ni vaknar innan 8!), frukost framför TV:n följt av en sväng på stan. (Ja, jag ska till systemet, haha.) Men en bra helg blir ännu bättre om man delar den med Per Morberg tänkte jag. 

Ja, sen ska det stylas och fixas inför kvällen. Och det kan ta lite tid med den här blekfeta bortglömda kroppen. 



Klockan halv tre ska jag till världens bästa Sara på KlippKompaniet i Mellbystrand och fixa håret inför kvällen. Jag och Freddy ska upp till Göteborg på PLAN-GALAN som sänds på TV3 imorgon kväll klockan 20,00 - "En kväll för världens döttrar". Jag ska försöka hålla mig undan TV-kamerorna, haha. I inbjudan stod det "Klädsel: Fin!" Haha, fan...jag som tänkte komma ful? Freddy ska ha fluga kvällen till ära och jag ska göra mitt yttersta för att bli "fin". Är ni nyfikna på galan eller på PLANS viktiga arbete så klicka HÄR.

På lördag är det ÄNTLIGEN dags för årets roligaste bloggträff - I ULLARED! Hallå?! Det blir ju liksom inte bättre. Shopping, härliga bloggkollegor, vin, förhoppningsvis ett möte med "Boris the man" och med all säkerhet en jäkla massa skratt! Ett underbart gäng - det kan bara bli lyckat! Ja, om JAG får sköta parkeringen Fnulan?!

Vi vet ju alla hur det gick sist...när Toyotarövballen kom och snodde min parkering - ifrån FEL HÅLL!! Hur kan man?! Men ja, nu är det uppenbarligen en hel del utav personalen som läst mitt Ullaredsinlägg så jag får kanske gå in "under cover" för att slippa skämmas, haha. Så ja, jag tänkte klä ut mig till en smal person. Wish me luck. 

Ullared vs Meekatt - dags för revansch, haha. Jag har laddat med lista, handsprit och lite lugnande ord som jag ska upprepa inombords varje gång någon kör på mina hälar. Ni som missat min sammanfattning "10 BRA saker med Ullared" - klicka HÄR.

Nu ska jag smörja händerna med Helosan, läpparna med Idomin och krypa ner i Alice Hello Shittysäng. Tydligen skulle HELA familjen sova i min säng inatt. Jag vägrar. För sån é jag.

over and out.

//Meekatt...

7 kommentarer :

  1. Jag trängs inte heller inatt...för den delen inte nästa heller...på lördag vet jag inte ;)
    Plz tips på hur du klär ut dig smal...vore så tacksam :)

    SvaraRadera
  2. Men jädrar vad du flyger och far på allehanda jippon. Det är till att ha kommit upp sig i smöret på sista tiden.
    NÄSTA gång jag kommer till Sverige så ska du BANNE mig inte slippa undan. Då blire skumpa, röda mattan och television.

    Så länge så vill jag också gärna höra hur man gör för att klä ut sig till smal...

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  3. Ha en underbar dag imorgon. Önskar jag med vore där.

    SvaraRadera
  4. Haha! Åh vad jag längtar tills imorgon!!! Hoppas ni får en underbar kväll på galan finaste! Ses imorgon! KRAM

    SvaraRadera
  5. Bara roligt denna helgen :-) Vad skoj!! Hoppas ni får det underbart :-)

    SvaraRadera
  6. what! jag vill med ha ullaredsblogg grejs!!!!!

    SvaraRadera
  7. Vad roligt det låter, själv ska jag ner till Ullared i april (tar dock bussenresa efter att ha läst ditt inlägg och om parkeringen, haha) och jag längtar verkligen! Hoppas ni får en trevlig bloggträff och en trevligt PLAN-gala.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!