måndag 11 mars 2013

And the winner is...


I helgen skulle jag ju ha meddelat vinnarna i tävlingen hos NewHeaven.se - men helgen har varit fullspäckad! Men två vinnare har korats i tävlingen om ett presentkort på 250 kronor hos NewHeaven.se - en babybutik för din bebis.


Klicka på bilden för att komma till butiken och shoppa fina kläder och annat till de små. Jag älskar "Bäbiskollektionen" och Alfons- och Millakläderna. Vinnarna är: 

Em med rimmet

"Äntligen närmar vi oss vår
En ny liten jumpsuit Prinsen kanske får?
New Havens utbud var inte illa
Kan du hjälpa mig att shoppingbehovet stilla?"


och Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen - med rimmet:

"Jag har varit och kollat hos New Heaven många gånger förut
och jag måste nästan på mig själv slå en knut,
för att inte köpa upp hela butiken,
då det skulle göra många andra besviken!
Det är verkligen en helt underbar butik,
ohh varför är man inte rik?
Jag har en bebis i magen som ska komma till i vår,
och hos New Heaven finns en hel del att klä in hennes små lår.
Men det finns även massor till min kära son,
men som jag skrev förut så skulle jag behöva ett banklån
om jag ska köpa allt jag vill,
Fast då tror jag nog att sambon skulle ge mig smisk, där baktill" 


Stort grattis till er!

Maila mig på info@meekatt.com så vidarebefordrar jag era mailadresser till NewHeaven. Sen är det bara att shoppa finfina saker!


Ni som inte vann kan trösta er med att alla nya gillare på NewHeavens Facebooksida får 20% rabatt vid ett köp! Klicka HÄR för att gilla så får ni en rabattkod. 
 
 over and out.

//Meekatt...

3 kommentarer :

  1. Namnen i söder ;)11 mars 2013 kl. 17:19

    Suckar...... :( & hoppas på en Martin-tävling.... hehe

    SvaraRadera
  2. ÄLSKAR Bäbis-kläderna. Snart kommer min bäbis ut och då ska det beställas! <3

    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!