onsdag 20 mars 2013

VAB, Mutor & Meekattfisar?!

Alice är på dagis och Elton ligger och sover gott i hennes säng. Trött, varm och gnällig men idag fick Freddy stanna hemma så att jag kan få lite gjort. Två veckors vab är ingen bra start på företagandet, haha. Chefen hatar mig lite redan. Men jag ska fjäska genom att bjuda henne på en flottig fika i eftermiddag. Eller en flaska vin. Hon är inte svårmutad direkt. 


Igår kollade jag igenom statistiken på bloggen lite och återigen förundras jag över alla sökord som leder hit. Igår sökte många på "Pussy Wagon" och "Dekal Meekatt" så jag misstänker att min Blocketannons blivit läst ett par gånger. ;)


Nytt för den här veckan är att det 55 gånger har sökts på "Meekatt fes i röret". Allvarligt?! Hur är det möjligt?! "Meekatt fes i röret?!" Tjejer fiser inte! Jag gjorde lite efterforskningar och hittade en tråd inne på Familjeliv där jag diskuteras...igen. Den här gången var det en trevlig diskussion, haha. Och nej, JAG FES INTE I RÖRET!! Men inlägget ifråga hittar ni HÄR.

Nu ska jag ta tag i lite rolig planering! Ikväll lämnar jag sjukstugan för en tripp till Malmö och lite lyx. 

over and out.

//Meekatt...  

5 kommentarer :

  1. Hahaha .. underbart!
    Men älskade vän, vart kan man hitta vilka sökord riktat till bloggen? SKulle vara kul att se hur folk hittar till min blogg!

    SvaraRadera
  2. Googlesökorden hittar jag på Google Analytics Pro och inne på Blogger. :)

    SvaraRadera
  3. Hahah, Underbart ! Har oxå några roliga. "han slår sig", "magsjuka hela tiden" och sveriges värsta bilförare. Hahah, Man kan ju undra vad jag är för en filur :P
    Från ANKPUNG bloggar om skyddad identitet, att förlora sina föräldrar i cancer och samtidigt vara mamma åt en liten son

    SvaraRadera
  4. hahaha! Jag måste ju lägga mig på golvet och dö en smula så roligt jag har av all läsning här inne.. Fan vad du är härlig!

    kul att träffa dig idag! :)
    kram /iris

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!