tisdag 26 mars 2013

Tårta, Volanger & Beach 2013!

Jag åker till Ängelholm och äter tårta till frukost - på arbetstid. För sån é jag! Chefen kan slappna av lite. Hon tjatar om träning och skit men vafan? Jag tränade ju en massa DUBBLA pass i flera dagar för ett par veckor sedan. Jag ligger liksom FÖRE nu med träningen. Man vill ju inte slita ut sig...

Dessutom gäller det ju att hålla Semlevolangerna spända så att vi inte ser rynkiga ut på stranden i sommar - eller hur? Beach 2013 - game on!

over and out.

//Meekatt...

6 kommentarer :

  1. Jobbar på Bitch 2013 här :-D

    SvaraRadera
  2. Kör hårt

    Någon annan får stå i vassen i år :)

    Ha en bra vecka

    SvaraRadera
  3. Jag tar det nog lite lugnt... måste tänka på kostcirkeln runt magen, semlevolangerna alltså...
    Kram och Glad Påsk

    SvaraRadera
  4. Min chef är inte lika bra....

    SvaraRadera
  5. Du är UNDERBAR Malin! Jag önskar att jag kunde ha samma sköna inställning som du har! PUSS på dig finaste!

    SvaraRadera
  6. sv: Ha ha klart! Det skulle jag vilja se mannen i randigt rött! ;) Finns iofs andra färger. Kanske ska köra blått på alla och ta en promenad på sommaren tillsammans vi parken alla i samma färg. Men helst vill jag ju att hela familjen skulle ha exakt likadan joggingdress och ut och jogga i parken tillsammans. ;)
    kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!