lördag 9 mars 2013

Mot Ullared!!

Ja, då var jag laddad för ett dygn i Ullared med brudarna. Det viktigaste är med: Kameran, vinet(!!), datorn, laddare till telefonen och sköna shoppingtrosor som når ända upp till hakan. Vad mer behöver man?!

Plangalan igår var en upplevelse. Fnulan sa åt mig att jag absolut skulle ha klänning så jag slog på stort med lång fin klänning och håruppsättning. Jag var den ENDA med klänning!? Skjut mig. Jag fick springa ut i garderoben precis innan sändning och hämta min jacka för att inte se för uppklädd ut bredvid jeanskillen, haha. Hela sändningen satt jag och tänkte "FAN! Jag kunde haft BEKVÄMA kläder...och trosor man kan andas i!!" Jaja, tydligen fastnade vi inte i fulspärren i alla fall för kameramannen envisades med att zooma in våra nyllen. Tack som fan. 

Sarah Dawn Finer var på plats igår tillsammans med sin mamma och de berättade om sin resa till Ghana. Hon hade skrivit en låt till flickorna
- "Because I am a Girl" - och de visade ett reportage när hon spelade och sjöng den tillsammans med dem och jag får fortfarande rysningar när jag tänker på det. Vackra kloka Sarah Dawn Finer!

NU kommer snart Fnulan och vi drar till Ullared! Vi planerade en mysig frukost på Scandic men med tanke på tidsoptimisterna i oss får det nog bli en mysig frukost i Mc Driven. Livet som bloggare är fullt av lyx, haha. Idag blir lyxen en Mc Kaffe med mjölk - i bilen!

Boris - nu kommer jag! (utan analklåda!)

over and out.

//Meekatt...


13 kommentarer :

  1. Haha. Vi ser hemskt mycket fram emot uppdateringarna hörru!
    Don´t forget Geishan! :)
    Förövrigt grinade jag lite -lätt- igår när jag hörde den där låten ja...
    Hon verkar vara en himla fin kvinna den där Sarah!

    SvaraRadera
  2. Du är underbar! Blir alltid lika glad av dina inlägg. Jag åker dit på tisdag, så är det något du glömt så bara säg till:-)

    I wish you luck!

    SvaraRadera
  3. Ha en fin dag! Kram från mig

    SvaraRadera
  4. Jag vill med till Ullared och se snygg ut och shoppa!

    SvaraRadera
  5. Hå och hej, ute och far igen. Vad är det nu ni har hittat på?
    Såg er på insta och det verkade ju gå villt till redan klockan tidigt på morgonen.

    Ska koppla upp mig på den bärbara och se om den däringa galan visas på playen. Då ska jag damsuga vernda bild där för att se om jag ser er.

    Sarah verkar vara en sån himla go tjej, och så sjunger hon så man blir tvär-avis ;)

    Hat kul!

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  6. Hahaha... Skrattar gott när jag läser din blogg.
    Ullared får klara sig utan mig. Förstår inte hur ni ORKAR!
    Hoppas du gjorde många fina fynd när du var där:)
    Hälsningar Bibbi

    SvaraRadera
  7. Ha det så roligt!! Fast nu är ni säkert plakata ;)

    SvaraRadera
  8. Puh, Ullared - en lördag..?
    Det är lite synd om er faktiskt ;)
    Hoppas ni fick ett kanondygn iaf!

    SvaraRadera
  9. Sicken underbar blogg du har :D Lättläst och grymt kul :D

    SvaraRadera
  10. Åhhh nu blir jag också sugen på att åka till Ullared.

    SvaraRadera
  11. Hoppas ni har det bra i Ullared =) Kramar

    SvaraRadera
  12. Tassar in för att kolla om du har överlevt ;)
    Sov så gott när det blir dags!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!