tisdag 5 mars 2013

Facebookförbud, Finbesök & Stora paket!

Det här med att bli blockerad ifrån Facebook var ju jävligt tråkigt. Fattar ni hur ensam jag blev nu?! Helt tyst är det! Jag kan inte ens gratulera de som fyller år! Så GRATTIS Brian och Mayvor!! (haha) 

Men ja, jag fick finbesök på jobbet. Man smälter ju lite...


Smulan heter min nya kompis (irl!) och ja, jag la mobilen bredvid henne för att ni ska förstå hur liten hon är. Hon är verkligen JÄTTELITEN. Mindre än Kaninhelvetet till och med, haha. Tack för besöket Tessan. Hoppas att ni snart ska åka på semester igen så att jag får vara hundvakt. Eller ja...vi väntar helst tills hon är rumsren. Det räcker med de två "icke rumsrena" ungarna jag har som kladdar ner och grisar överallt...

Utanför dörren står ett JÄTTESTORT paket som en trevlig grabb ifrån DHL var här och lämnade tidigare idag. Nu ska jag försöka komma på hur och var jag ska gömma detta för barnen. En bättre Påsk-överraskning till Alice och Elton får man leta efter... ;)

over and out. 

//Meekatt...utan vänner i 17 timmar till. 

6 kommentarer :

  1. Öhhhh va? Avstängd från FB??? PÅ riktigt - eller är det månne ett "chefs-påfund"??

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Ingen facebook? Nu vet du hur lugnt och skönt jag har det! ;)

    SvaraRadera
  3. Jag har ju t.o.m inaktiverat mitt Fb-konto. Tror jag var inne senast i november. Och jag har överlevt!!!

    SvaraRadera
  4. Tack för att du alltid får upp mitt humör när allt känns skit !
    Bästa du <3
    http://www.ankpung.se
    skyddad identitet, rättegång igen

    SvaraRadera
  5. Vilken söt liten hund <3
    Har tagit FBfasta för jag tycker den tar för mycket tid. Fattar inte hur du hinner vara mamma, blogga OCH FB ;)
    Spännande med stort paket......

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  6. Liten hund ELLER stor mobil?
    Allt är relativt ;)

    Ett STORT paket.
    Gu vad nyfiken jag blir.
    Du kan väl bara viska lite här till mig....bara ;)

    Ja det blir onekligen tysst när man blir utslängd.
    Se till att inte bli det nått mer ;)

    Hälsningar
    Yohanna
    som skickar med en länk om nån skulle vilja vara med:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2013/march/real-life-smycken-2.html

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!