onsdag 13 mars 2013

BARNmässa i Karlstad!

Den 22-24:e mars är det BARNmässa i Karlstad och jag har lite biljetter att lotta ut till mina kära läsare. Mässan är fullspäckad med roligheter för hela familjen! Klicka HÄR eller på bilden för att läsa mer om mässan! 



"Den stora BARNmässan med shopping, råd och tips för alla föräldrar, gravida och barn!"

"Den stora mässan med massor av shopping till mässpriser, aktiviteter, underhållning, inspiration, råd och tips för föräldrar, gravida och barn. Över 100 unika företag och organisationer samlas under ett tak fredag, lördag och söndag. Här finns de senaste trenderna och produkterna. Alla med samma fokus som du, familjeliv! 

22-24 mars på Karlstad Racketcenter arrangeras BARNmässan för nionde gången. Vi kan stolt presentera besöksrekord 2012 på 7865 besökare. BARNmässan gåva med hjälp av alla er besökare och utställare överlämnades till Läkarmissionen och soptippsbarnen i Bangladesh på en summa av 116 048 kr. BARNmässan i Karlstad är en mässa med ett stort hjärta."

 Tävla om biljetter till mässan:

1. Gilla BARNmässan på Facebook HÄR
2. Dela Facebooksidan och tipsa era vänner om mässan
3. Kolla in hemsidan HÄR och skriv en kommentar här under. Skriv vad i mässprogrammet som lockar just dig mest.

4 st biljetter lottas ut. Tävlingen pågår till och måndag den 18:e mars kl. 20,00. Vinnarna presenteras här på bloggen dagen efter. 

Lycka till!

over and out.

//Meekatt...

11 kommentarer :

  1. åhh jag är jätte gärna med..

    jag har gillat och delat på facebook (veronica hedlund)

    det som lockar mig mest är ju egentligen det mesta men allra mest cirkus skott för det låter riktigt spännande och intressant..

    kram veronica
    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  2. Gillar o delar såklart.
    Vi ska kolla in Britax mest. Just för att se ifall de har med sig sin kommande nyhet med ISOFIX fästen. Då ska vi köpa den BUMS.

    Håller tummarna!!!
    johanna andersson på face

    SvaraRadera
  3. Den här mässan skulle jag jättegärna vilja gå på.
    Allt lockar måste jag säga men att träffa Pippi skulle vara så stort för våran son på 4 som älskar Pippi Långstrump.

    SvaraRadera
  4. Vill jättegärna ha en biljett, älskar barnmässan.
    Nu är min dotter snart 2år och det ska bli så kul att ta med henne dit.
    Hon älskar Barbapapa, så jag hoppas att vi kan hitta något på mässan med just detta.
    Annars ska det bli kul med Cirkus. Även allt annat lockar, svårt att välja en sak =)!

    Har gillat på Facebook och delat detta.
    /Therese Lennemyr, titti_h@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej! Precis de dagarna är jag på "hemmaplan" med två galningar och en liten i magen. Och jag ska inte låta desperat men precis vad som helst skulle vara kul att få titta på!
    Jag gillade sidan men måste ha några IQ för lite så förstod inte hur jag delade men ska skriva en rad på facebook.

    /Emma emmanorell@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hoppas att jag gjorde rätt...
    Jag vill köpa mig en lotion från victoria's secret.
    Min dotter vill förmodligen springa runt och se allt.
    Men det är nog ponnyridning och godis som är huvudnumret.
    Hoppas på tur!
    Tack för en fantastiskt rolig och ärlig blogg.
    /Sandra Persson på fb
    sandris.persson@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Har gillat och delat sidan i min logg!
    Barnen ser mest fram emot att träffa Flammy
    i Brandskolan som Räddningsverket har. Själv
    hoppas kunna ropa in nåt kul på Välgörenhetsauktionen!


    mvh Katarina Hvittfeldt
    inastina1@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Har gillat och delar sidan och bjudit in vänner - emma widman
    Ser mest fram emot att kolla in Geggamojas nya kollektion. Sen kan det vara roligt att höra familjerna från familjen annorlunda också.

    mvh Emma

    emma.widman@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Har gillat sidan och delat adressen till denna blogg och till barnmässan på loggen (Johanna Widman)

    Det jag kommer kolla in är Lilla Scenen där Landstingets - Klok i Solen.
    Har en tjej som bara ÄLSKAR att vara ute, så jag förstår att sommaren i år kommer att tillbringas just ute. Hon är 16 månader nu så förra sommaren kunde man hålla henne under parasollet eller i soltältet, men nu kommer det vara fullt ös. Så hur man ska tänka klokt i solen behöver vi verkligen lära oss!

    Johanna Widman
    joppi_@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är ivägsläpad till barnmässan i år igen... Vad gör man inte för sin sambo och sin lilla? Det är ändå ganska kul att gå omkring och kolla på lite roliga vagnar och sådär... Såg att de hade en programpunkt om säkerhet. Vi har precis köpt hus och då gäller det ju att säkra upp lite extra. Så det ska jag kolla på, sen blir det såklart Cirkus Scott. Håller tummarna!

    Mattias Jörnegren
    bastufreek@hotmail.com

    Gillar o delar!

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med och tävlar, och gillar och har delat på FB (Sanna Kaakinen). Allra mest är det nog faktiskt "BARNmässans MUMMY MAKEOVER 2013!" som lockar mig, då jag älskar att se när både människor och hem får sig en makeover som heter duga och man sedan får se före och efter bilder. Annars är det naturligtvis alla fina montrar som lockar.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!