lördag 30 mars 2013

Pyssel, Tamponger & Pungar?

Hela mammamaffian stannar upp och sätter sin Janssons Frestelse i halsen - Meekatt goes pysselmamma! På självaste Påskafton! Påskpysslandet har tagit sig till en helt ny nivå i Meekatt Casa och Alice har aldrig varit mer engagerad (och jag aldrig mer nöjd med resultatet). 

  
 Barbie's morgonurin och ett "Spökstreck" på stickan förstörde denna Påsk..? ;)
 
 Ja, sen skulle det doppas...
 
Sen hängas på tork. Inte alls konstigt att ha gula tamponger hängandes i köket när man får gäster... Såna é vi?

Tadaaaa? Tampongkycklingar! Pimp my Påskris!

Min fina tös & vårt kycklingpar. Min fick snopp...och pung. Det var tydligen viktigt.

Glad Påsk på er - med eller utan tamponger! Nästa år gör vi Kondomtuppar!

over and out.

//Meekatt...

11 kommentarer :

  1. hahhaha underbart påskinlägg! :D
    kram och glad påsk! <3

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja, nåt ska de ju användas till :-)

    SvaraRadera
  3. HEj!
    Underbara du! Glad påsk på er!!
    kramar

    SvaraRadera
  4. Kyckling-tamponger i påskriset - oväntat FINT! Och annorlunda.. Blir det ängel-bindor i julgranen då också..? ;-)

    Ser fram emot att se er midsommarstång..

    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  5. Det var länge sedan jag såg så söta tamponger. Undrar om Alice vid 18 fortfarande kommer att hänga tampisar i köket. Det kan ju lätt bli en tradition.

    SvaraRadera
  6. Hahaahahaha bästa påskpysslet ever!!

    SvaraRadera
  7. Gillar verkligen tampong-kycklingarna hahahaha.

    SvaraRadera
  8. Ha ha.. tror jag nog är din yngsta läsare, är femton år och förstår din humor så väl. Du är ju bara föööör bra! Tack för en rolig blogg!:)

    SvaraRadera
  9. Hahahahahah fy fan jag älskar dig!!!
    Puss i ljumsken du galna underbara kvinna

    SvaraRadera
  10. Haha! Vilket enkelt och bra påskpynt! Det ska jag lägga på minnet.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!