lördag 20 oktober 2012

Hotell för oss som kan äta frukost!

Ja, jag har ju bott på hotell förr men den här frukosten var i särklass det absolut bästa (värsta) jag någonsin sett! Alice var helt mållös... "Men mamma? Ska man äta både middag och fika till frukost här?!" Ja gumman, detta blir dagens enda måltid - ät! Och åt gjorde vi...


Utsikten ifrån vårt rum är helt magisk. Alice och jag låg i sängen och räknade lampor inatt. Det finns LITE fler lampor här än det finns i Mellbystrand. Vem behöver TV när man bor såhär?

Nu ska vi göra oss snygga inför Galapremiären! In med magen, ut med bröstet och på med vingarna! (Förresten har jag stulit med mig en munk ifrån frukostbuffén. Förlåt Radisson BLU Waterfront - men sån é jag!)

over and out.

//Meekatt...

17 kommentarer :

  1. Stockholm är vackert ibland

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tittar man härifrån är Stockholm fantastiskt. Nere på gatorna blir jag dock överstressad och vilse, haha.

      Radera
  2. Ha det så roligt!! Hälsa Fnulan och pussa på Mira!

    SvaraRadera
  3. Mmmmm!! Hotellfrukost är verkligen bäst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ljuvligt! Och den här frukosten var i världsklass!

      Radera
  4. Vi ska bo pâ hotell när vi âker hem frân Sverige i december. Men dâ gâr vi upp klockan 5 och jag antar att man inte har sân stor lust att äta MYCKET dâ.
    Ja det är STORT för oss. Vi bor kanske pâ hotell en gâng i deceniummet, OM vi har tur ;)

    Ha en UNDERBAR galapremmis.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, frukosten är nog inte ens framtagen då... ;)

      Det är STORT att bo på hotell!

      Tack fina!

      Radera
  5. Härligt med lyx!
    Vi ska också sova på hotell i natt ;)

    http://madamehoffa.se/2012/october/ar-det-sa-man-gor-korkskruvar.html

    SvaraRadera
  6. Det är för frukosten jag sover på hotell.....och kanske de sköna sängarna :)

    Ha en härlig premiär....tur jag inte ska dit mina vingar har nämligen
    blivit lite naggade i kanterna ;)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, frukosten, varmvattnet och nu även utsikten! ;)

      Ajdå...men man kan köpa nya på Lindex, haha.

      Kram!

      Radera
  7. Stötte på er idag (Donken) Aldrig hört om din blogg men här kommer man ju trivas! ;) Hoppas ni har det bra i storstan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att ses och kul att du hittade in hit! :)

      Vi har det gott här - imorgon blir det mer premiär och sen Junibacken!

      Radera
  8. Alice var ju världens sötaste lilla Tingeling! Och vilken pälskappa! Underbara söta unge!
    Jag vågade inte komma fram till dig idag så du får ett "hej hej!!" här istället, haha. Kul att se dig på rikitgt! Du var jättesnygg idag! Var har du hittat tunikan?

    Blev blyg, men nästa gång ska jag hälsa! Hälsa Fnulan med!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men!! Vad dum du är, klart du skulle kommit fram och hälsat! :)

      Ja, Alice var en fin Tingeling trots hemmasytt misslyckande, haha.

      Tunikan är en "munthe plus simonsen" som jag fyndade på Märkesbutiken i Båstad.

      Kram!

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!