fredag 26 oktober 2012

Game on...



I can do it!!

//Meekatt...

10 kommentarer :

  1. You can do it :D
    I can't! Don't have one PUMPA ;)

    Bra helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh, you don´t have a pumpa?! You kann bajj dem att Ica Maxi! ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Ja, såhär i efterhand ser ser nästan ut som om den varit med om en sån!

      Radera
  3. Lycka till! :) Jag har med en en hemma jag borde göra vid, men jag vet inte hur man gör plus jag skulle bli ganska ovän med både pumpa och mig själv!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, bara rita först med en penna och skär sen! Hål i botten först och gröp ur...och ett hål i nacken på den för värmens skull! You can do it!

      Radera
  4. Haha älskar klisterlappen på kaffebryggaren :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. MAN TAR INTE BORT KLISTERMÄRKET! Eller skyddsplasten... ;)
      Det här hushållets största diskussioner rör skyddsplats och klistermärken på nya grejor, haha.

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!